Ga naar inhoud


Hic10306PHplus cam


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die NL-versie van de Nerds werkt bij mij niet, na het downloaden druk je op de standby toets op het toestel, er verschijnen drie puntjes op je numerieke display en dat is het dan. Na het het uit/aanzetten van de ontvanger via de schakelaar achterop verschijnt er een EC-error op het scherm. Heb de file daarna voor de zekerheid door de hdf-checker heengehaald, geen resultaat.<BR>De Engelse versie werkt wel gewoon. Hebben meer mensen deze problemen? Ik gebruik trouwens L2.08.<P>PS. kZIe net dat [Q] met net ff voor was! <BR> smile.gif" border="0 Gewoon wachten op een nieuwe versie dus...<p>[ 19-08-2001: Message edited by: Toxic ]

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

die HDF checker werkt overigens ALLEEN met de originele PH file. Zodra er zelfs in belang van de vertaling ook maar 1 byte wordt veranderd ziet de hdf crc checker die file als "foute" file terwijl het b.v. gewoon een nette vertaling is.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Viewer<P>Yep ben erachter dat het gewoon 100%tjes werkt..<BR>ik heb hem daarom effe op een server geplaats die wat snel is enzo....<BR>Zodat de handel een beetje ontlast raakt<P><A HREF="http://www.humax.x1.nl" TARGET=_blank>___> Enter <____</A><P><BR>@Toxic[Q]<P>ook ik vond het vreemd met dat kleine beetje verschil.Maar hij werkt goed.<BR>Eheheh mischien teveel TipEx gebruikt met het editten van de oorspronkelijke file laugh.gif" border="0 <P>Sahib

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q]<P>Dus met orginele humax doos werkt de 3.0 NL niet?<P>Begrijp ik dat goed? Want dinsdag moet ik er eentje bewerken.Kennis van me verkoopt zijn strong 8000 en krijgt dinsdag de 5400 binnen.<P>Sahib confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic:<P>Ik zou het je niet met zekerheid kunnen vertellen;<P>Volgens mij is de reden dat de hdf file van Hemp "gebroken" is, het tekstgedeelte (bin) is erafgehaald en vervangen door de bin van Crazy Ivan die hij op de 10306p had gezet.<P>Vervolgens zijn deze 2 bin's weer samengevoegd tot hetgeen het nu is.<P>Zo heeft SchumiNL dit gedaan (1e file op Satnerds was corrupt maar is inmiddels vervangen en weer o.k.).<P>Ik heb het zelf ook gedaan en werkt, hetgeen jij zegt over een nog ongepatchte plusser, geen idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...