heaky Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 Aangezien ik deze image beter vind vooral qua zapsnelheid, zou ik graag willen weten of het mogelijk is om bij deze image handmatig newcamd of camx te installeren? Alvast bedankt, heak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 heaky ik heb er dit weekend nog aan zitten werken. de uitleg staat op het forum en heel vaak als bijlage tekst bij de newcam files. tis niet makkelijk en tis mij niet gelukt (maar de aanhouder wint - dus we gaan gewoon nog eens nalezen of er iets over het hoofd gezien werd) maar een zapsnelheid verbetering kan ik toch niet zo snel ontdekken met een goed geinstalleerde gemini. cheers Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 camx kan je vergeten, die werkt niet op een DM-500S en voor wat betreft newcamd, heb je dit al eens gelezen ? merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 Camx werkt inmiddels ook op de 500, is nog in beta dus nog niet publiek. Nog heel even geduld aub. Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 9 februari 2005 Delen Geplaatst: 9 februari 2005 super!!! merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen