Ga naar inhoud


Settinglijst TF 5500 PVR


Gast RGF van der Kolk

Aanbevolen berichten


Klopt Ned1 ontbreekt fout zit in de Vega tool als ik mijn tuner uit lees ziet hij Ned1 niet

 

ook als ik mijn Setedit lijst in de Vega tool laat zit hij hem niet

 

Heb hier nog geen oplossing voor

 

Nieuwe versie staat er op probleem opgelost

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bossp, de lijst is overzichtelijk maar ik krijg op mijn 5000 geen EPG op de Duitse zenders en de BBC. Of doe ik iets verkeerd.

 

Ik heb hier even gekeken en bij mij heb ik op sommige Duitse kanalen ook geen epg, waar dit aan ligt weet ik niet, maar als ik de kanalen op nieuw inlees werkt het wel. We zullen eens kijken of we dit met de volgende lijst kunnen oplossen.

Dreambox One Ultra HD/Dreambox 8000 HD/Dreambox 500 HD/2x Xtrend ET400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bossp, de lijst is overzichtelijk maar ik krijg op mijn 5000 geen EPG op de Duitse zenders en de BBC. Of doe ik iets verkeerd.


Ik heb hier even gekeken en bij mij heb ik op sommige Duitse kanalen ook geen epg, waar dit aan ligt weet ik niet, maar als ik de kanalen op nieuw inlees werkt het wel. We zullen eens kijken of we dit met de volgende lijst kunnen oplossen.


Zou fantastisch zijn, want het is verder een hele mooie lijst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als laatste hebben we het over de lijst van mij en MpF1 gehad.

 

We zijn er inmiddels achter dat het wel of niet hebben van de EPG op Duitse en Engelse kanalen te maken heeft met de software versie. De lijst was afkomstig uit mijn TF en daar had ik oudere software in zitten. Daar werkten de EPG's prima mee. Inmiddels heb ik ook de laatste sw erin zitten en doet hij het ook bij mij niet meer. Ik ben bezig met het inlezen van de kanalen en het aanpassen van de lijst. Naar alle waarschijnlijkheid kost me dat weer een avond en een dag. Ik hoop dat ik morgenavond (16-2) jullie een nieuwe lijst kan presenteren waarop alles (ook met de nieuwe sw) goed moet werken.

 

Groet,

Bosso

 

[color:"blue"] Topfield TF5000PVR settings Page! [/color]

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...