fredzetee Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Dreamers, Ik kan op mijn Philips breedbeeld de informatie van MV niet allemaal lezen. Dan heb ik het niet over het hoofdscherm maar over de groene letters boven in en de informatie over het programma onderin. Ik weet dat je het hoofdscherm (zenders + programma's) kunt verschuiven alleen schuift de hierboven beschreven info dan niet mee. Natuurlijk past het wel als ik de tv op 3:4 zet maar dan moet ik steeds switchen. Heeft iemand een oplossing?
percies Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Bij misc settings en aspect ratio zet je de optie op always 16:9
fredzetee Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Geplaatst: 12 februari 2005 Staat op 16:9. wellicht even toelichten. Mijn Philips TV heeft een automatiche tv mode. Hij zoomt dan min of meer in om het scherm te vullen. Ik houd dan alleen het hoofdscherm over. Bovenin de tijd kan ik b.v. niet zien of ik moet handmatig de tv op 4:3 zetten. Ik ga ervan uit dat mensen met een breedbeeld van philips en superzoom ingesteld dit toch al opgelost hebben. Ik lees er n.l. nooit iets over.
percies Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Ze je TV op stand automatisch, ben je van dit gesodemieter af.
fredzetee Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Geplaatst: 12 februari 2005 tv staat op automatisch. Ik gebruik het knopje op de afstandbediening (van tv) tot ik superzoom heb en druk dan nog 1 keer. Dan staat hij op automatisch. Lukt het bij jou wel dan?
mirakels Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Als het goed is heb je meer instellingen zolas breedbeeld, filmformaat, filmformaat met ondertitel etc. Als het goed is zou je alles moeten zien in de 4:3 mode en in de breedbeeld mode. Wat mij is opgevallen dat ook in de breedbeeld mode stukjes van het beeld afgesneden werden (links en rechts.) Ik heb dat op kunnen lossen door in de service mode van de tv de breedbeeld parameters te wijzigen zodat in breedbeeld mode echt het volledige beeld te zien is. DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd
redneck eyeball Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 Op een JVC net hetzelfde probleem. Die groene letters staan gewoon te hoog ... ik kan enkel de onderste helft ervan zien. CU Red
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2005 Geplaatst: 12 februari 2005 menu setup osd settings text position groen voor rechtsonder rood voor linksboven cheers Piensa En Mi Luz Casal
fredzetee Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Geplaatst: 12 februari 2005 Citaat: menu setup osd settings text position groen voor rechtsonder rood voor linksboven cheers Volgens mij bedoel je voor tuxtxt, en werkt dit niet voor MV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen