Ga naar inhoud

mv informatie past niet op scherm philips breedbee

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dreamers,

Ik kan op mijn Philips breedbeeld de informatie van MV niet allemaal lezen. Dan heb ik het niet over het hoofdscherm maar over de groene letters boven in en de informatie over het programma onderin. Ik weet dat je het hoofdscherm (zenders + programma's) kunt verschuiven alleen schuift de hierboven beschreven info dan niet mee. Natuurlijk past het wel als ik de tv op 3:4 zet maar dan moet ik steeds switchen. Heeft iemand een oplossing?

Geplaatst:

Staat op 16:9. wellicht even toelichten. Mijn Philips TV heeft een automatiche tv mode. Hij zoomt dan min of meer in om het scherm te vullen. Ik houd dan alleen het hoofdscherm over. Bovenin de tijd kan ik b.v. niet zien of ik moet handmatig de tv op 4:3 zetten.

Ik ga ervan uit dat mensen met een breedbeeld van philips en superzoom ingesteld dit toch al opgelost hebben. Ik lees er n.l. nooit iets over.

Geplaatst:

tv staat op automatisch. Ik gebruik het knopje op de afstandbediening (van tv) tot ik superzoom heb en druk dan nog 1 keer. Dan staat hij op automatisch. Lukt het bij jou wel dan?

Geplaatst:

Als het goed is heb je meer instellingen zolas breedbeeld, filmformaat, filmformaat met ondertitel etc. Als het goed is zou je alles moeten zien

in de 4:3 mode en in de breedbeeld mode.

Wat mij is opgevallen dat ook in de breedbeeld mode stukjes van het beeld afgesneden werden (links en rechts.) Ik heb dat op kunnen lossen door in de service mode van de tv de breedbeeld parameters te wijzigen zodat in breedbeeld

mode echt het volledige beeld te zien is.

DM7000, noname 58 cm bord met SM3D12 rotor, 46GB 2.5in hitachi hdd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen