Ga naar inhoud


XS4All schrapt datalimieten en fair use policy op


DMotion

Aanbevolen berichten

XS4All geeft zijn klanten vanaf vandaag expliciet de ruimte om onbeperkt dataverkeer te genereren met hun ADSL-verbinding die via het KPN-netwerk loopt. In een aankondiging op de site schrijft de provider dat het instellen van limieten of policies niet meer van deze tijd is. De fair use policy (FUP) zou overigens bij het bedrijf al vrijwel nooit tot maatregelen hebben geleid, zo wordt beweerd. De beleidsverandering gaat gelden voor de abonnementen met de namen Start, Lite, Basic en Fast. Abonnees van Power ADSL, dat via BBned wordt aangesloten, blijven voorlopig te maken hebben met een datalimiet van 150GB.

 

[bron: Tweakers.net]

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ook ik ben vorig jaar overgestapt van Chello (kabel) naar ADSL van XS4all, nog geen seconde spijt van gehad!

ik denk dat je naar elke breedband aanbieder kan gaan zonder spijt te krijgen dat je chello/upc verlaten hebt. want het word volgens mij alleen maar dramatiser.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...