Ga naar inhoud


Een suggestie, indien mogelijk


Duwgati

Aanbevolen berichten

Ik krijg soms PMs van mensen waarin ze me een vraag stellen en als ik dan wil antwoorden dan blijken ze geen PM of email te accepteren. Daar wordt ik dus niet goed van.

 

Zou het niet mogelijk zijn om de boardsoftware zo in te stellen, dat van mensen die een PM willen sturen, eerst wordt gecontroleerd of ze die ook zelf kunnen ontvangen of anders te weigeren die PM te sturen.

 

Dat zou me de moeite sparen om die vragen te moeten lezen en over een antwoord na te denken om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het allemaal verspilde moeite was. Om nog maar te zwijgen van de keren dat ik eerst even iets test alvorens een antwoord te gaan schrijven, waarna dan blijkt dat het allemaal voor nop was.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat te doen met diegenen die je een PM sturen maar als je er met een PM op antwoord , blijft ie ongelezen ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens Duwgati. Ik baal ook van het feit dat emailberichten onbestelbaar blijken.

 

Maar zou het in jou geval ook zo kunnen zijn dat personen die juist jou een persoonlijke vraag hebben gesteld onder een bepaalde naam, een paar dagen later niet meer bestaan op dit board, omdat ze zijn verwijderd door de mod. vanwege het feit dat ze de regels van het board niet goed hebben gelezen.

 

Misschien stof tot nadenken.

 

Dartie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duwgati

Is nogal omslachtig. Gebruik je site gewoon voor die antwoorden joh. Hebben ze zelf in de hand of ze iets al dan niet lezen.

Nu ik toch bezig ben even over Humbox 4.1.

Als je een Sat met User definieert kan je bij automatisch zoeken niet meer wisselen tussen de standaard DETAIL en QUICK. Heb dit reeds gemeld aan

mrhumbox(nog geen antwoord).

Avensis

 

<small>[ 10-05-2002, 23:52: Bericht gewijzigd door: avensis ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Trust,

Dat is inderdaad ook nog mogelijk, maar ik heb eerder de indruk dat sommigen geen idee hebben van de werking van een board op het moment dat ze zich aanmelden. Of ze zijn vergeten dat ze hun PM uit hebben staan wanneer ze een vraag posten.

 

@Dartie Duck,

In het geval dat iemand geen PM accepteert, controleer ik dat altijd even via zijn/haar profiel, dus ik weet zeker dat dat in alle gevallen die mij overkomen zijn, gewoon lag aan het weigeren van PM.

 

En verder vind ik de impliciete kritiek, op het beleid van het board, ongepast hier. Als je op- of aanmerkingen hebt over het leden-beleid, dan meld je dat maar via email aan de administrator van het board zoals de regels voorschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dartie Duck

 

Wellicht ten overvloede, want dit is jou al via email/pm uitgelegd, maar hier wordt niemand "zomaar" verwijderd.

Als je ondanks zeer uitdrukkelijke waarschuwing in de regels en ontelbare waarschuwingen op dit board toch reclame maakt of een commerciële link plaatst, jah, das vragen om problemen natuurlijk:-))

Als je "gewoon" de regels hebt "vergeten" te lezen is dat een beetje dom, want die regels kun je tijdens het registreren nooit gemist hebben, wordt je (indien je de regels overtreed) in principe altijd eerst even gewaarschuwd. Maak je het erg bont (zoals in eerder genoemd geval) en is dit het zoveelste geval van de dag, sta je inderdaad voordat je het weet buiten.

Op dit board zijn heel erg veel mensen al heel erg lang actief. Velen al veel langer als ikzelf. Die mensen hebben nooit problemen met ons gehad. Het zal dus waarschijnlijk toch wel een beetje aan de persoon zelf liggen:-)

 

Groetuh,

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Avensis,

Ik kan natuurlijk niet alles op mijn site schrijven. Er blijven uiteraard altijd individuele vragen over.

 

@Toxic,

Is het in de nieuwe boardsoftware straks mogelijk om mensen na het inloggen te waarschuwen dat ze PM hebben? Dat zou al een hoop schelen in het lezen van PM's denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...