Ga naar inhoud


fake 221 mrev pcmcia erase all mogelijk?


Aanbevolen berichten

heb met ucasloader en pcmcia volgens mij een fake 221 geladen (stond op 1 van de bekendste uploadsites). Nu initialiseert de cam niet meer in de ontvanger...(opentel 3000ci). Z'n broertje (eveneens mrev, maar dan met ucas 3.1 + kaart) doet het wel. Mijn vraag is: kan ik met de pcmcia-methode ook de cam leeg halen? Nog geen cas interface 2 besteld.

 

Mvg,

 

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites


niet leeg halen

 

wel gewoon overschrijven met een correcte ***.upd voor reloaded

 

 

dat zou bij de matrix reloaded kunnen

bij de Matrix revolution wijzig je tijdens het schrijven misschien meer dan je lief is / maar probeer het gewoon.

 

een cas lenen of kopen kan altijd nog.

 

dus raak niet in paniek / gewwon proberen en bij slecht resultaat terugmelden dat je een cas nodig hebt.

 

 

 

 

 

cheers

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik ook terug naar de 220...die deed het in m'n matrix revolutions (originele) wel....daarna 221 en niks. Zal het nog een paar keer proberen, maar veel hoop heb ik niet.

 

Mvg,

 

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook de 221 in mijn mrv gedaan met de cas maar bij werkt hij goed alleen is wel dat je als je er kaart heb inzitten eruit haalt beter de kanalen pakt hij zit erin sinds vanmorgen en werk nog steeds groetjes tigermen2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ alle lezers van dit board, maar vooral tonskidutch....Geduld is een schone zaak! Heb er net de "oude" 220 erin geprogd. Toen de receiver weer uit en aangezet (met mrev) erin, niks.....Oke, dan wat anders...op BVN gezet...cam werkt dan niet....FTA. Zie het beeld flikkeren en mrev220 initialiseert. Kijk op TMF en warempel.....hij werkt weer. Zal in de toekomst met wat meer geduld gaan proggen en niet de eerste de beste file erin zetten.

Hartelijk bedankt....tread/draadje kan gesloten worden.

 

Mvg,

 

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een heel gedoe met ci-modules (multicammetjes)

 

en afhankelijk van de receiver

dat ene merk receiver is niet gelijk aan een ander merk

met betrekking tot hoe en wanneer de ci-slot gelezen / danwel / geinitialiseerd wordt.

 

maar standaard moet je ervan uitgaan bij het plaatsen van een module (@ nieuwe ci-module bezitters) dat je altijd eerst vers opstart vanuit een zender die FTA is

(dus ook eerst in standby gaan op een FTA zender)

 

als je dat niet doet, dan moet de receiver twee zaakjes gelijktijdig regelen

1) de cryptie trachten te openen via de ci-module

2) de ci-module initialiseren

 

afhankelijk van die receiver kan dat dus wel eens problemen geven

vandaar de rotsvaste methode eerst via FTA zender te starten.

 

(bovendien zijn er ook receivers die helemaal over hun nek gaan als je de ci-module tijdens dat de receiver aan staat, erin stopt)

 

cheers

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt tonski....File was niet fake...ontvanger wilde de cam niet initialiseren. Of het duurde een tijdje. Heb dezelfde file erin gedouwd en ff gewacht op BVN en......Mrev 2.21 doet het prima....om het uur soms een nieuwe initialisatie, maar daar kan ik mee leven. Bedankt voor de reacties.

 

Mvg,

 

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...