Ga naar inhoud


NGC terug


Littlesat

Aanbevolen berichten


Citaat:
Citaat:
Zenden momenteel al uit op 12344H

Heb zenders gescand op die frequentie, maar niets gevonden hoor.


Ik heb hem inmiddels al gevonden, hij zat bij mij op de plek waar Cartoon Network/TCM, die pas op die frequentie gestart waren, zaten. Cartoon Net/TCM zijn weer van die transponder (overigens zou dat volgens de teksten die in februari nog in beeld liepen op 12,515/H de nieuwe officiele plek worden) af, en zitten nu weer alleen op 12,515/H.

De kans dat de Belgische zenders in het pakket van Canal Digitaal komen lijkt mij nu dus weer een heel stuk kleiner, de extra ruimte voor een zender vanuit Hilversum is nu immers weer weg. Waarmee die 3 andere zenders dus ook weg zijn denk ik, al zijn die natuurlijk nooit officieel aangekondigd. Hopelijk komt die zender op de externe transponder er nog wel, dat is dan iig iets.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb hem inmiddels al gevonden, hij zat bij mij op de plek waar Cartoon Network/TCM, die pas op die frequentie gestart waren, zaten. Cartoon Net/TCM zijn weer van die transponder (overigens zou dat volgens de teksten die in februari nog in beeld liepen op 12,515/H de nieuwe officiele plek worden) af, en zitten nu weer alleen op 12,515/H.


Heb hem inmiddels ook gevonden met beeld. Heb hem via de lijst uit de Dreambox weer terug gezet in mijn Joseke lijst en die weer terug gezet in de Dreambox. Heb hem hier op 12344 H 27500 3/4 met als kenmerk NCG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...