gerritvogels2 Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb op dit moment een dreambox op mijn werkkamer staan. Deze is via een HUB met een Cisco router verbonden. Dit via UTP. Nu wil ik de Dreambox in de woonkamer neer zetten en wil draadloos communiceren met mijn pc. Wie kan mij van advies voorzien wat ik nu dien aan te schaffen ? Gerrit
renzie Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 een wireless ethernet bridge zoals de Lynksys WET54G. werkt perfect. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Memphisflash Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 Of gewoon een wireless usb stickie. Voor 25 euro ben je klaar. Grt Memphisflash
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2005 Geplaatst: 14 maart 2005 kijk maar eens naar dit fabeltastisch ding... dat opent deuren als je geen kabels wilt of kunt leggen. dat adaptertje verhuist dus ook heel simpel mee naar de kamer waar je de dreambox plaatst, allemaal via je 220 stopkontakt. cheers Swoon Peter Murphy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen