Ga naar inhoud


[DBOX-II] Kan er via een gewoon kanaal(36) gekeken worden?


Zolder

Aanbevolen berichten


Hoi

Met een scart maar ook laten scanen zonder.

Krijg het niet voor elkaar niet op slaapkamer niet op mijn

t.v. in de woonkamer.Is het wel mogelijk om te kijken via

de doorlus van de dbox.of moet ik de video aanzetten voor beeld.

Hoor graag wat.

Zolder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooiste zou zijn een directe video kabel met audio naar je slaapkamer, maar er zijn ook zat goedkope video links te vinden die zonder probleem het signaal naar je tweede tv kan streamen die heeft ook een apparte video en audio uitgang en je kan dan ook nog je AB gebruiken.

Ook kan het met je video dus kan je een video film zien op je tweede tv dan ook de dbox2 mits aangesloten op de video en audio ingang van je video.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het idee dat we elkaar niet helemaal begrijpen hier...

 

Je moet de Dbox via de scart aansluiten op je tv. Dan kijk je via de AV/Aux ingang, naar gelang het merk van je TV. Je moet dus geen zenders zoeken met je TV (kanaal 36 was veelal het kanaal waarop de VCR's weergaven).

 

Het beeld wordt via de coax-uitgang gewoon fdoorgelust naar je TV, maar dat is alleen het analoge signaal vd. kabel, niet het digitale signaal dat de Dbox uitzend, da's aalleen via de scart beschikbaar.

 

Als je een box in de huiskamer hebt staan en je wilt in de slaapkamer het signaal van de Dbox bekijken is de enige mogelijkheid (correct me if I'm wrong) om een omzetter van scart->coax te gebruiken en zo het digitale signaal vanaf de scart weer terug te zetten op de coax-kabel die je naar je slaapkamer doorvoert.

 

Hoop dat hier ergens het antwoord op je vraag tussen zit, probeer anders je bedoelingen misschien nog iets te verduidelijken. Denk dat we een beetje langs elkaar praten op het moment...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo heb ik het ook gedaan omzetten van scart->coax.

Of wat ik ook een beetje uit je verhaal op kan maken.

Dbox video en dan met coax naar boven.

De video moet dan het hangt een beetje van het merk en type af altijd aan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Citaat:
Heb het idee dat we elkaar niet helemaal begrijpen hier...

Je moet de Dbox via de scart aansluiten op je tv. Dan kijk je via de AV/Aux ingang, naar gelang het merk van je TV. Je moet dus geen zenders zoeken met je TV (kanaal 36 was veelal het kanaal waarop de VCR's weergaven).

Het beeld wordt via de coax-uitgang gewoon fdoorgelust naar je TV, maar dat is alleen het analoge signaal vd. kabel, niet het digitale signaal dat de Dbox uitzend, da's aalleen via de scart beschikbaar.

Als je een box in de huiskamer hebt staan en je wilt in de slaapkamer het signaal van de Dbox bekijken is de enige mogelijkheid (correct me if I'm wrong) om een omzetter van scart->coax te gebruiken en zo het digitale signaal vanaf de scart weer terug te zetten op de coax-kabel die je naar je slaapkamer doorvoert.

Hoop dat hier ergens het antwoord op je vraag tussen zit, probeer anders je bedoelingen misschien nog iets te verduidelijken. Denk dat we een beetje langs elkaar praten op het moment...


Graag ff een PM waar ik zo'n ding kan kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...