Ga naar inhoud

micronik soft

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Opie,

Ik lees dat je een alternatief hebt voor hyper terminal. Wil je dat mij ook toesturen via 'n e-mail? Probeer al tijden versie 12-163.bin erin te laden. Kan geen verbinding leggen via de com poort.Heb ook XP.Micedit werkt perfect!

Rara hoe kan dat?

b.v.d. en groeten waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Waterpas, geef me even je e'mail adres stuur ik de files. Bij mij werkt het niet met XP sp2. Met 98 gaat het prima! Ik heb wel op div. sites zitten zoeken naar een oplossing maar is me niet gelukt.

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het met deze software dan ook mogelijk om SecaII te ontvangen?? Ik heb het geprobeerd met een MagicModule met Penta 1.11, maar dat werkt niet !

Of weten jullie een andere oplossing om Seca te ontvangen op de 1200s??

Werkt de Aston 1.05 ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt PM

groet waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet vanaf wel serienr dit is, maar het is eenvoudig te herkennen.

Als je de ontvanger in de download mode zet, komt er bij het oude type "DOWNLOAD" in het display te staan en bij het nieuwe type "DOWNLOAD READY"

Voor het oude type moet je PCBOOT gebruiken en voor het nieuwe type hyperterminal.

Ik neem aan dat jullie weten hoe je de ontvanger in de download mode zet.

Dat staat wel in de readme file bij de firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen