Ga naar inhoud


evaluatie allcam 4.1 NL


Gast

Aanbevolen berichten

Het is onzin om eerst org. soft te laden en daarna de patch en de settings.<p>Meteen de patch eroverheen draaien en klaar is kees.<p>

Wat betreft de test resultaten van de soft , je moet alleen uitgaan van de emb. humax cam en niet in combinatie met andere cam's, anders heeft het geen zin om tot een goede conclusie te komen. mad.gif" border="0 <p>grtz Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan iemand een redelijk onderbouwd antwoord geven op de vraag waarom - bij het patchen - de settingslijst opnieuw zou moeten ge-upload worden. Ik heb dat de laatste 2 keren niet gedaan, en alle zenders bleven netjes behouden. Of zou het precies daardoor komen dat ik zoveel vastlopers heb? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het opnieuw laden van de zenderlijst heeft enkel zin als je overstapt van de ene patch naar de andere? vb van 1.01.10 naar 1.03.06 want dan is er wel degelijk een verschil in geheugen addressering binnen in de Humax. Om van de patch van PH naar die van Crazy Ivan te gaan speelt dit dus geen rol.<p>Omdat men er nooit zeker van is wat er voordien inzat wordt in de algemene guidelines aangeraden om de settings er opnieuw in te zetten ... zo eenvoudig is dat dus.<p>CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, om dan nog even terug te komen op de (weinig gestructureerde) vergelijking van software:

Ik heb een Hummie oud model (IRCI 5400, met DD-logo voorop) met L.2.08 en ik gebruik alleen GW-kaarten. (IrSeca en IrVito-files)

Bij mij loopt 4.1 helemaal SUPER. Ik heb nog nooit zo'n fijne versie gehad.<p>Nu moet ik alleen voor een kennis een 5400Z (zonder connector) voorzien van nieuwe software. Hij gaat ook met GW-kaarten werken. Welke versie kan ik hier dan het beste instoppen?<p>Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen zeggen dat ik op het eerste zicht identiek dezelfde configuratie heb, maar bij mij loopt de zaak regelmatig vast. Nooit bij de Nederlandse kanalen, maar wel bij Taq., Palco, enz...

Misschien heeft het toch te maken met verschillende pic-bestandjes, want daar zijn toch veel versies van in omloop? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Settinglijst opnieuw laden, wanneer?

Allereerst digihunter je hebt 100% gelijk.

Het kan, maar hoeft niet zo te zijn, dat met het uploaden van een patch de eerste paar bytes vd settinglijst worden overschreven en daardoor je komplete settinglijst is verdwenen.

In dat geval laad je de settinglijst opnieuw anders is het gewoon niet nodig.

Het eerst laden van originele firmware is klinklare nonsens deze wordt immers weer overschreven door de patch. En als het goed is is de patch evengroot(aantal kb) en wordt het gehele geheugen gebied wat de firmware in beslag neemt overschreven.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...