Ga naar inhoud


Emigreren naar Spanje.....FEEST


Digipaps

Aanbevolen berichten

Gast schotelkop

Het is zo: twintig miljoen Spanjaarden laag geschoold.

Meer dan twintig procent zonder werk. Dus geen toekomst.

Ik begrijp best dat je het land wil verdedigen. maar dit is toch de werkelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 510
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: schotelkop
Het is zo: twintig miljoen Spanjaarden laag geschoold.
Meer dan twintig procent zonder werk. Dus geen toekomst.
Ik begrijp best dat je het land wil verdedigen. maar dit is toch de werkelijkheid.


Het probleem zit hem niet in die 20 miljoen laag opgeleide spanjaarden. Het zit hem in één laag opgeleide president met zijn cornuiten die dit land regeert. Hij spreekt niet eens engels.....

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satbakker
Origineel bericht van: schotelkop
Het is zo: twintig miljoen Spanjaarden laag geschoold.
Meer dan twintig procent zonder werk. Dus geen toekomst.
Ik begrijp best dat je het land wil verdedigen. maar dit is toch de werkelijkheid.


Het probleem zit hem niet in die 20 miljoen laag opgeleide spanjaarden. Het zit hem in één laag opgeleide president die dit land regeert. Hij spreekt niet eens engels.....


En daarbij komt nog dat er hier anders dan b.v. in Nederland de laag geschoolden hard nodig zijn.....er zijn heel veel zeg maar kl*te klusjes te doen..
Maar geen toekomst is zwaar overdreven hoor...geloof me

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Satbakker
Origineel bericht van: schotelkop
Het is zo: twintig miljoen Spanjaarden laag geschoold.
Meer dan twintig procent zonder werk. Dus geen toekomst.
Ik begrijp best dat je het land wil verdedigen. maar dit is toch de werkelijkheid.


Het probleem zit hem niet in die 20 miljoen laag opgeleide spanjaarden. Het zit hem in één laag opgeleide president die dit land regeert. Hij spreekt niet eens engels.....


En daarbij komt nog dat er hier anders dan b.v. in Nederland de laag geschoolden hard nodig zijn.....er zijn heel veel zeg maar kl*te klusjes te doen..
Maar geen toekomst is zwaar overdreven hoor...geloof me


Ja klokt maar geen 1/3 van de bevolking .de verhouding is te Scheef zo raak een land in de problemen.je kan ook geen bedrijf runnen met 100 man waarvan 30 niets kunnen cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Buitenlandse politiek is toch geen zonde geloof ik?

 

Maar goed, laten we eerlijk zijn, spanje staat er idd. niet best voor op dit moment en dat merk je aan alles. Neemt niet weg dat voor degene die het hier wel weten rond te brijen het wel erg aangenaam leven is hier.

 

Ik kan mij ook wel een leven in Alaska voor stellen, maar ik krijg mijn vrouw 100% niet zo gek!

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel als je in de olie zit wink

 

En overigens is dit te wijten aan de achterstand die Spanje veel eerder heeft opgelopen onder het bewind van de heer Franco..

Dit duurt generaties om te herstellen...

 

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben ik de eerste week van mei weer aanwezig ,en we gaan daar bij jou toch altijd even de berg op , te vertrekken vanaf de picknickplaats,kunnen we mooi in dat laatste kroegje aan de linkerkant een biertje drinken smile:)(net voorbij standbeeld berggeit)

Onder het mom van vergadering sat4all leden afdeling " zuid "

groeten van bijna spanjaard

satzoeker`

 

No,No y No

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satzoeker
nou ben ik de eerste week van mei weer aanwezig ,en we gaan daar bij jou toch altijd even de berg op , te vertrekken vanaf de picknickplaats,kunnen we mooi in dat laatste kroegje aan de linkerkant een biertje drinken smile:)(net voorbij standbeeld berggeit)
Onder het mom van vergadering sat4all leden afdeling " zuid "
groeten van bijna spanjaard


Nou... je kent de omgeving wel zie ik. Je weet zelfs de stenen bergeit en de picknick plekken hier. Ik beschouw deze plekjes als mijn achter tuin want we zitten aan de voet van dit bergje. Als ik uit mijn huiskamer raam kijk of uit de tuin kijk ik erop smile

Erg vervelend dat uitzicht smile

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satzoeker
nou ben ik de eerste week van mei weer aanwezig ,en we gaan daar bij jou toch altijd even de berg op , te vertrekken vanaf de picknickplaats,kunnen we mooi in dat laatste kroegje aan de linkerkant een biertje drinken smile:)(net voorbij standbeeld berggeit)
Onder het mom van vergadering sat4all leden afdeling " zuid "
groeten van bijna spanjaard


Haha, nou je kent het hier dus wel goed...lekker het "Parque Natural de Sierra del Alcázar" in en bij de Duitser (pfff) een biertje pakken.
Tijdens de romeria van Alcaucin is die tent ook een laatste aanleg. Tijdens die romeria ga je tevoet vanuit Venta Baja naar dit park en dan stop je bij de grote parkeerplaats bovenop de berg....en daar dan met zijn allen BBQen...leuk hoor.
Heb het zelf gedaan en ik kan je verzekeren, de volgende dag flink spierpijn..haha

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: satzoeker
nou ben ik de eerste week van mei weer aanwezig ,en we gaan daar bij jou toch altijd even de berg op , te vertrekken vanaf de picknickplaats,kunnen we mooi in dat laatste kroegje aan de linkerkant een biertje drinken smile:)(net voorbij standbeeld berggeit)
Onder het mom van vergadering sat4all leden afdeling " zuid "
groeten van bijna spanjaard


Haha, nou je kent het hier dus wel goed...lekker het "Parque Natural de Sierra del Alcázar" in en bij de Duitser (pfff) een biertje pakken.
Tijdens de romeria van Alcaucin is die tent ook een laatste aanleg. Tijdens die romeria ga je tevoet vanuit Venta Baja naar dit park en dan stop je bij de grote parkeerplaats bovenop de berg....en daar dan met zijn allen BBQen...leuk hoor.
Heb het zelf gedaan en ik kan je verzekeren, de volgende dag flink spierpijn..haha


Ja, Sjacherijnige vent man.... die denkt dat het hele gebied van hem is omdat die daar een blokhutrestaurant huurt. frown En als je op dat stukje erf ernaast gaat BBQ´en gaat die helemaal raar doen terwijl die BBQ plaatsen daar toch echt voor bedoeld zijn. Maar ja, zo verdient die niks.

Maar gelukkig kun je een stukje verder omhoog rijden, daar zijn ook nog zat BBQ plaatsen. En een andere hele leuke optie is bij de bbq plaatsen bij het meer van La Viñuela, altijd gezellig daar!

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal zien dat ik me meld hier als het zover is,hoop niet dat die dronken engelsen van vorig jaar op 1 mei er zijn ,god oh god

Trouwens zijn ze dan niet altijd met de paarden op pad ?

wat betreft spierpijn ,daar kan ik over meepraten vorig jaar vaaf de picknicplaats naar boven gelopen (bewijsfoto bij betonnen pilaar genomen ) en weer terug in 8 uur tijd ,man oh man

boven nog door de sneeuw liggen te baggeren

PS hebben ze die grote gaten van al dat bergwater een beetje uitgevlakt in de weg naar boven of is het weer slalom rijden

 

kan bijna niet wachten,ben het hier zat maar moet nog een paar jaar werken

satzoeker`

 

No,No y No

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dronken engelsen, en vooral ook luid aanwezig en erg asociaal ontkom je helaas niet aan. Maar goed zijn zijn ook weer goed voor de economie hier. Wel hun eigen economie want ze geven practisch alleen uit aan engelse detailisten. Hun eigen engelse kroegjes, eigen engelse supermarktjes, kledingzaakjes, autohandelaren, bouwondernemingen, klusjesbedrijfen, kapsalons, loodgieters, timmerlieden, schotel installatie bedrijfjes.....etc...etc..

 

Hebben hier in spanje een bloeiendere economie dan de spanjaard zelf.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...