Ga naar inhoud


newcamdconfig in Pli


WilSat

Aanbevolen berichten


Ik ben bezig de mogelijkheden van Radegast en Newcamd te ontdekken. Handig als je dan vanuit het menu de instellingen kan veranderen. Werk nu met Hydra. Heb niets tegen Pli. Alleen in de "leerfase" iets makkelijker.

Het leren valt me niet mee, ondanks dat iedereen roept dat het simpel is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg newcamd onder PLi niet werkend met een originele kaart. Alleen daarom zou ik PLi al laten schieten.

 

Ik heb al de newcamd.conf van de hydra (met de juiste instellingen) in de config dir gezet. Maar dan ook werkt newcam niet met mijn originele kaart.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik krijg newcamd onder PLi niet werkend met een originele kaart. Alleen daarom zou ik PLi al laten schieten.

Ik heb al de newcamd.conf van de hydra (met de juiste instellingen) in de config dir gezet. Maar dan ook werkt newcam niet met mijn originele kaart.


Als je newcamd + newcamd config vanuit de software installer installeert dan werkt een Seca2 kaart prima in de image. Overigens wordt de kaart door de cardserver gelezen en niet door newcamd en derhalve moet je ook cardserv.cfg controleren als er iets mis is

Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij niet. Ik heb de kaarrt in de onderste lezer (chip naar beneden) en beide (newcam+config) gedownload vanuit het PLi menu. Helaas werkt de kaart niet want ik krijg geen beeld op bv discovery. Ook het configureren van de newcamd (door op OK te drukken in het emu menu) werkt bij mij niet. Ik heb originele 1.09 in de flash. Pli op USB.

Ik heb beide configs even toe gevoegd. Misschien kun jij zien wat er verkeerd is.

842606-pli.zip

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, want ik dacht dat dat alleen nodig was bij het delen van de kaart. Ik heb maar 1 dreambox dus dat heeft niet zo'n nut dan. Het werkt nu wel. Maar....

 

Het configureren van newcamd werkt nog niet.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heb ik op ORF ineens geen beeld meer terwijl ik dit met de hydra wel had. Beide newcamd 5.28. De rest (originele kaartje en bv taq) werkt inmiddels.

 

Wat ook nog niet werkt is de emu configuratie.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...