johan vermeer Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 Net op de 5620 de laatste Hydra 1.09 van 16-2 erop gezet. Niks meer te vinden onder de blauwe en groene toets. wat is dit nu weer ?? Waar zit nu het Contolle panel en de EMU softcams en de key uploads?? Ik word gek....!!! JV
Satfreaked Geplaatst: 28 maart 2005 Geplaatst: 28 maart 2005 hydra is gestopt....... over met die pret....... lees goed op dit forum gemini bv erin zetten. kan ook via een soort control panel downloaden.. Satfreaked.
johan vermeer Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Geplaatst: 28 maart 2005 Ik lees andere boards dat velen er nog mee werken..?? Hoe nu :het contolle panel moet er toch gewoon staan.?? grt JV
johan vermeer Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Geplaatst: 29 maart 2005 Jazeker.. geeft toch error weer . Vandaar mijn vraag of de menuutjes ondere andere toetsen staan?? Het is wel zo dat de 5620 moeilijk doet met flashen na afloop van de serieele installatie.Gewoon dan de rechter toets opnieuw indrukken of ook de image er opnieuw op ? grt JV
Gast Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Citaat: Jazeker.. geeft toch error weer . Dus cpanel is wel aanwezig in het menu??? Flashen 5620S, eerst 2x erasen in DreamUp, vraag me niet waarom het werkt gewoon.
johan vermeer Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Geplaatst: 30 maart 2005 Klopt. Dat is de melding onder de bekende toetsen.. vandaar de vraag... Waar is het c panel ?? grt JV
John van Dreumel Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 Ik neem even aan dat de controlpanel op dezelfde lokatie staat als bij een image voor de 7000. Als dit anders mocht zijn dan graag een correctie. Kijk dan eens met DCC of in de map var/etc/ het controlpanel aanwezig is. John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Rickske Geplaatst: 3 april 2005 Geplaatst: 3 april 2005 Bij mij is mijn cpanel ook weg..Ik heb een 7020s Hydra_Phoenix1.09 En op mijn Db500 staat Hydra_phoenix_1.08final en die doet het wel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen