peter sat Geplaatst: 29 maart 2005 Geplaatst: 29 maart 2005 Wie kan me helpen om een (legale) nds(s*y uk) te laten werken in de dreambox? Kan iemand de plaats geven waar de files moeten komen om nds te laten werken. Thanks
Gast Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 Zelf ben ik er ook nog mee bezig, maar voor info hierover: zie deze thread.
pepela Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 ik geloof dat sky-italie en sky-uk niet hetzelfde werken, met ander woorden, de carserver/newcamd voor sky-ita zal niet werken voor sky-uk en andersom. Heeft dat alleen met de indents te maken, weet ik niet .... maar ik zou zeggen proberen maar ... "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
pietpiet50 Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 Beetje dubbele posting, of zoek/wil je iets specifieks wat in het andere draadje niet staat ? Kon ik er niet uit opmaken. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Ome Merde Geplaatst: 30 maart 2005 Geplaatst: 30 maart 2005 ik ga deze draad sluiten. handiger is om alles in één draad te houden (voor het overzicht). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten