swa Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 wie weet wat er aan de hand is? mijn strong heeft geen display meer na ik terug een org. firmware op zette. ik krijg steeds de melding parallel transfer launched waiting parallel negociation. ik moet dit natuurlijk blindelings doen omdat ik geen zicht meer heb op het display. wat nu nog te doen? mvg swa
Gast Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Je kunt gewoon (blind)patchen dan is het display ook weer terug als alles erin zit maar heb je wel de goede versie gebruikt ivm je hebt een strong 8000en een strong 8100.en jiju hebt een strong 8100
arcticbreeze Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Volgens mij heeft ie org. firmware nog niet geladen. Heb je wel de juiste printerpoort met standaard text only bij staan? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
swa Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Geplaatst: 6 april 2005 ja alle instellingen staan goed en de firmware is een strong 8100. ik heb deze al eens een update gegeven en toen werkte alles. nu blijft die hangen en gaat niet verder dan waitng parallel negociation
Con Geplaatst: 6 april 2005 Geplaatst: 6 april 2005 Stel, je begint overnieuw (dus installeer Loader bla, bla en nog eens bla.) Vervolgens zet je jouw decoder in de service-stand (blind weliswaar, ik zou nu willen voorstellen om met het indrukken van de 2 bekende toetsen ook de aan/uit knop te bedienen) Nu mijn vraag; op het moment dat je hem in de service-stand zet, komt er dan de tekst "parallel transfer launched waiting parallel negociation" in Loader te staan? zoja, gewoon patchen, desnoods de orginele firmware. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
swa Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Geplaatst: 6 april 2005 beste con die tekst komt er inderdaad te staan. als ik op start druk gebeurt er verder niets. ook niet na 15 min te wachten. mvg swa
Gast Geplaatst: 7 april 2005 Geplaatst: 7 april 2005 Toets dan in de loader even cafe en dan enter het kan zijn dat je dit vaker moet doen.
Con Geplaatst: 7 april 2005 Geplaatst: 7 april 2005 Ik denk aan je parallele kabel, controleer deze even en realiseer je of deze kabel dezelfde is als de vorige patch-actie. De communicatie naar de decoder is de enige communicatie die via de parallele kabel gaat. De overige communicatie gaat via de seriele kabel. Krijg je geen fouwmelding uit windows? Of, staat er tijdens het "flashen" een printericoontje in de systemtray? In plaats van "cafe" kun je ook 5 x CTR-c intikken, even wachten en vervolgens de letter "g". Dan hoort de decoder weer in de stand-by stand te komen. Vandaar uit weer proberen in de service stand (CHA) te zetten. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
swa Geplaatst: 7 april 2005 Auteur Geplaatst: 7 april 2005 bedankt allemaal voor julie hulp. heb gevonden wat het was. het is dan wel stom en nog eens stom van mezelf. het vinkje stond aan bij afdrukken onderbrekken. ja dan kan het natuurlijk niet verder gaan. alles is nu ok. mvg swa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen