Ga naar inhoud


2 ontvangers 1 rotor


waterpas

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om een rotor met 2 niet identieke, doorgeluste ontvangers om de beurt aan te sturen? Moeten de posities van de resp. satellieten dan dezelfde volgorde hebben in het gehuegen van beide ontvangers? Bijv. Sirius beide op 0; Thor beide op pos 1; Hotbird...etc? Of heeft de rotor dat in een geheugen, en hoe moet het dan? Dank voor jullie antwoorden.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je een disecq motor gebruikt heeft die inderdaad een geheugen en moet je zorgen dat op beide ontvangers de zelfde de satellieten dezelfde motor positie krijgen.. en niet iedere ontvanger laat dat lekker zien maar denk dat je sat voor sat moet instellen, beide in dezelfde volgorde kan heel lastig zijn

bij mij ook al een paar keer totaal in de war gegaan

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt jongens, maar smurf, ik ga een Stab gebruiken kan het dan ook?De ontvangers staan nooit gelijktijdig aan. Jouw antwoord lijkt een beetje op mijn vermoeden maar ik ga het eerst maar eens rustig uitproberen. Als het lukt meld ik me weer.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...