Ga naar inhoud


opstarten en wachtwoord


antony

Aanbevolen berichten

ik zet de compu aan ,kom in het aanmeldings scherm ,moet daar een w8woordt invullen ,dat doe ik niet,maar ik druk op oke en kan dan eindelijk naar windows ,,, vraag hoe kom ik van dat gedoe af ,of hoe kan ik ineen keer doorstarten . het is zo maar begonnen ik had er in het begin geen last van

gebruik windows xp prof met service pak

Link naar reactie
Delen op andere sites


In het config scherm dan de optie gebruikers accounts en daar staat bij gebruikers een wachtwoord kiezen.

Zet dit uit en het moet opgelost zijn.

Zoniet dan komt het door sp2 daar zit die beveiligingen in zoals firewal als je in beveiligingen alles uitzet dus ook de firewal dan is het ook opgelost.

 

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het gaat hier om de firewal van microsoft die in sp2 zit die vraagt om een wachtwoord.

Ik heb zelf ook een firewal er op staan maar niet die van microsoft.

En dan kan niemand iets met je comp doen. maar je bent wel at iritante wachtwoord kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In het config scherm dan de optie gebruikers accounts en daar staat bij gebruikers een wachtwoord kiezen.

Zet dit uit en het moet opgelost zijn.

Zoniet dan komt het door sp2 daar zit die beveiligingen in zoals firewal als je in beveiligingen alles uitzet dus ook de firewal dan is het ook opgelost.

 

Ik heb daar ook last van met dat vervelende aanmeldings-scherm.

Ik heb de optie wachtwoord uitzetten ook gedaan, comp uit en weer aan, maar het probleem blijft hetzelfde.

 

Ik gebruik de firewall van Windows ook niet. (wel norton internet security) Ik begrijp overigens niet wat de firewall er mee te maken heeft, omdat bij het aanmelden van Windows de computer helemaal nog niet weet wat er allemaal opgestart moet worden, dus ook nog geen firewall

 

Dus jouw oplossing @Michel was er niet een die mij geholpen heeft

 

groetsie van poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Heb je meerdere accounts op je PC staan? Zoja dan komt er ook een inlogscherm, om de goede acount tekunnen kiezen.

 

Ik denk niet dat het om een account kiezen gaat.

 

Het gaat om het aanmeldingsscherm, zo gauw je Windows opstart.... er zijn dan nog geen enkele programma's geladen

 

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook nog de mogelijkheid dat er Netframe is geinstalleerd.

Je kan dan het volgende doen(ben er zelf geen voorstander van).

 

Ga naar Start->Uitvoeren(Run) en geef daar de term RegEdit in.

Klik nu de mapjes open totdat je

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon ziet

 

Klik nu rechts aan de rechterkant van je scherm en kies uit het menu Nieuw de optie Tekenreekswaarde. Geef deze nieuwe tekenreekswaarde de naam AutoAdminLogon. Klik nu rechts op deze nieuwe naam en kies Wijzigen uit het menu. Geef nu als waarde 1 op, sluit de registereditor af, herstart je PC en je zal zien dat je automatisch ingelogd bent.

 

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
tja er staat bij,gebruikers niets over wwoord verwijderen

wel hoe je de accounts kunt wijzigen maar niets over bovenstaande ,jammer
toch moet het kunnen ,maar de vraag is hoe



Heel simpel wwoord veranderen kiezen, oude invullen, nieuwe leeg laten klaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Allen

 

Nog even voor alle duidelijkheid, of ik snap het niet, of.....

 

Waar het mij om gaat is niet over een account wijzigen, maar over het opstartscherm (aanmelding)

 

KLIK maar eens op de bijlage, hoe kom ik daar vanaf.

 

Dus computer opstarten effe weg lopen en als ik terug kom dan is de computer helemaal opgestart, en niet halverwege eerst nog wat te moeten invullen

 

groetsie van poetsie

post-3611-1318258238,4157_thumb.jpg

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snapte eerst niet wat je bedoelde.

 

volgende methode werkt bij xp home

 

Download freshUi

 

instellingen zie bijlage

 

858535-fui.JPG

 

opnieuw opstarten

klaar is poetsie

post-1-1318258238,4433_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Waar het mij om gaat is niet over een account wijzigen, maar over het opstartscherm (aanmelding) KLIK maar eens op de bijlage, hoe kom ik daar vanaf.
Dus computer opstarten effe weg lopen en als ik terug kom dan is de computer helemaal opgestart, en niet halverwege eerst nog wat te moeten invullen
Was ik niet duidelijk of zo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...