Gast Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 Ik keek net op Lyngsat en zag dat de mediapark pakket in hispasat (11972 v) nog gedecodeerd staat op nagravision 1 en niet op 2 . Dus vraag ik mij af of je hem kan ontvangen.
edje-ken Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 probeer het uit en kijk of je beeld hebt. Dat is de snelste manier om antwoord te krijgen. Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 wat moet ik dan voor software gebruiken heb (dragocam en een mrv)
Restful Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 Citaat: wat moet ik dan voor software gebruiken heb (dragocam en een mrv) Met Mrev moet je gewoon beeld hebben Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Gast Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 heb net gebrobeerd en ik krijg geen beeld op hispasat mediapark TERWIJL ER ECHT DUIDELIJK OP LYNGSAT EN KINGOFSAT STAAT DAT DIE GEDECODEERD IS OP NAGRAVISION 1 en niet op 2??????????????????????? begrijpt er iemand iets van???
Gast Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 Ik had net even alles doorzocht en vond op een site dit over mediapark op hispasat: ID: 4001 en terwijl die eerst gewoon op ID: 4101 stond dus vraag ik mij af moet je dan iets veranderen om hem te ontvangen of zit er geen verschil tussen die twee ID's en zijn ze dus hetzelfde (de keys achter ID zijn gewoon de normale digital+ key's)
Hensat Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 als je even naar de site van dreambox world kijkt,en dan naar emulators gaat,zie je dat mediapark op de gbox werkt.ik weet alleen niet hoe ik deze aan de praat kan krijgen wie wel? mvg hensat
Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb net lopen zappen rond hispsat kanalen en zag dat kanaal showtime extream free to air is maar helaas zonder geluid de andere overige mediapark kanalen zijn dicht. mischie is er een probleem weet ik niet?????????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen