ilya Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 Ik ben druk doende geweest om diverse softcams uit te proberen. Bij min weten zijn er zijn 4 verschillende t.w. : Newcam, radegast, camx en cam3 3. Welke van deze 4 zappen snel, activeren snel en zijn makkelijk aan te passen ???? Tot nu toe vind ik newcam de beste,helaas krijg ik de cam3 niet geactiveerd.Ik denk dat de nieuwe configs nog moeten worden opgepast. By the way weten een van jullie deze instellingen.De oude draaien prima < 3.15. IL 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
Tonskidutch Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 dit stond er voor CS maar is ook voor normaal gebruik de juiste configuratie en hulpbestanden: PORT=20248 < vrij te kiezen maar moet gelijk op de client zijn DEBUG=2 CONSOLE=1 < nieuw moet erin staan USERS=/var/keys/camd3.users er zijn dus users en een is de dreambox zelf SERVERS=/var/keys/camd3.servers (wie speelt de server is belangrijk voor de client/user dat bestand moet dus op de userbox ingevuld zijn) KEYS=/var/keys/camd3.keys (wordt er nog wat anders dan kaarten verwacht ) #SOCKET=/tmp/camd.socket SLOT=/dev/tts/0:1:0:0:0:997:root:dreambox SLOT=/dev/sci1:2:1:1:1:998:root:dreambox (onderste slot is volledig actief) SLOT=/dev/sci0:2:1:1:1:999:root:dreambox (bovenste slot is dus volledig actief) de nieuwe notatie voor camd3.users op de server # by GeminiManager # username:password:filter # xxxxxx:xxxxxx:xxxxx root:dreambox naam:paswoord < mag ook premier:balkenende zijn de nieuwste notatie voor de camd3.server op de server # by GeminiManager # cs357x://username:password@ip des servers:port # cs357x://xxxxxx:xxxxxx@xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx dus met # geen server op de serverbox [color:"red"] en die camd3 is de snelste op alle crypties en met alle kaarten. [/color] cheers I Hold You Clann
view Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 Hallo Ilya, probeer eens Scam. -Heeft geen config nodig om te draaien. -Update op (bijne) elke kaart. -Stabiel. Succes,
ilya Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Geplaatst: 5 mei 2005 Dear Tony, als ik je goed begrijp( Ik heb slechts 1 dreambox, dus geen kaartsharing) is jouw config file voldoende op de canal crd te activeren.Ik vind nl ook dat de cam 3 super snel is. Wel vreemd dat ie per image kan afwijken !!!.Weet jij toevallig of Rudream= Gemini !!. Il 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
Tonskidutch Geplaatst: 5 mei 2005 Geplaatst: 5 mei 2005 Citaat: Dear Tony, als ik je goed begrijp( Ik heb slechts 1 dreambox, dus geen kaartsharing) is jouw config file voldoende op de canal crd te activeren. ja altijd daar het de setting is van de serverbox die canal digitaal draait Citaat: Wel vreemd dat ie per image kan afwijken !!!. neen niet vreemd daar er enkele bestanden standaard in gemini zitten nml. de libs die met de gedownloade emu direkt werken en met andere images moet je eerst die op de exact juiste plek erbij kopieren. Citaat: Weet jij toevallig of Rudream= Gemini !!. uh, uhm begrijp de vraag niet goed maar, gemini is een image uit duitsland en rudream is er een uit rusland. DUS. cheers I Hold You Clann
satfly Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Citaat: dit stond er voor CS maar is ook voor normaal gebruik de juiste configuratie en hulpbestanden: PORT=20248 < vrij te kiezen maar moet gelijk op de client zijn DEBUG=2 CONSOLE=1 < nieuw moet erin staan USERS=/var/keys/camd3.users er zijn dus users en een is de dreambox zelf SERVERS=/var/keys/camd3.servers (wie speelt de server is belangrijk voor de client/user dat bestand moet dus op de userbox ingevuld zijn) KEYS=/var/keys/camd3.keys (wordt er nog wat anders dan kaarten verwacht ) #SOCKET=/tmp/camd.socket SLOT=/dev/tts/0:1:0:0:0:997:root:dreambox SLOT=/dev/sci1:2:1:1:1:998:root:dreambox (onderste slot is volledig actief) SLOT=/dev/sci0:2:1:1:1:999:root:dreambox (bovenste slot is dus volledig actief) In welke file moet dit allemaal staan? Keep firing, Assholes!
ilya Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Geplaatst: 6 mei 2005 Je heb nu een config/hulpbestand weergegeven voor de cam3 tbv Gemini.THankx. Enig idee hoe deze configfile/hulpbestanden eruit moet zien c.q . "how too" voor b.v een image van rudream of bv Da vinci etc. Tot nu toe ik heb nikx kunnen vinden op het net. IL 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
Tonskidutch Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Citaat: Je heb nu een config/hulpbestand weergegeven voor de cam3 tbv Gemini.THankx. Enig idee hoe deze configfile/hulpbestanden eruit moet zien c.q . "how too" voor b.v een image van rudream of bv Da vinci etc. Tot nu toe ik heb nikx kunnen vinden op het net. IL Citaat: de nieuwe notatie voor[color:"red"] camd3.config [/color] PORT=20248 < vrij te kiezen maar moet gelijk op de client zijn DEBUG=2 CONSOLE=1 < nieuw moet erin staan USERS=/var/keys/camd3.users er zijn dus users en een is de dreambox zelf SERVERS=/var/keys/camd3.servers (wie speelt de server is belangrijk voor de client/user dat bestand moet dus op de userbox ingevuld zijn) KEYS=/var/keys/camd3.keys (wordt er nog wat anders dan kaarten verwacht ) #SOCKET=/tmp/camd.socket SLOT=/dev/tts/0:1:0:0:0:997:root:dreambox SLOT=/dev/sci1:2:1:1:1:998:root:dreambox (onderste slot is volledig actief) SLOT=/dev/sci0:2:1:1:1:999:root:dreambox (bovenste slot is dus volledig actief) de nieuwe notatie voor [color:"red"] camd3.user [/color] op de server # by GeminiManager # username:password:filter # xxxxxx:xxxxxx:xxxxx root:dreambox naam:paswoord < mag ook premier:balkenende zijn de nieuwste notatie voor de [color:"red"] camd3.server [/color] op de server # by GeminiManager # cs357x://username:password@ip des servers:port # cs357x://xxxxxx:xxxxxx@xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx dus met # geen server op de serverbox misschien iets duidelijker kijk naar de rode tekst... en indien niet aanwezig touch camd3.user via telnet etc. cheers I Hold You Clann
MR_B Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Citaat: Ik ben druk doende geweest om diverse softcams uit te proberen. Bij min weten zijn er zijn 4 verschillende t.w. : Newcam, radegast, camx en cam3 3. Welke van deze 4 zappen snel, activeren snel en zijn makkelijk aan te passen ???? IL Je vergeet EVOCAMD, een zeer snelle zapper ! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen