Ga naar inhoud


kant en klare kanalenlijst alle regios


BIG M

Aanbevolen berichten

Citaat:
Zenderlijst voor de Dreambox 500-c.

TVHome: Twente.


Wil iemand aub een recente settingslijst voor TVHOME Twente voor de dreambox 500c posten?
Ik heb zelf al een transponderscan gedaan (op 369Mhz, inverted, S/R6875) maar daar komt een bagger-lijst uit waar ik niet veel mee kan (veel kanalen zitten niet eens in het tvhome-pakket en andere kanalen die er wel in zouden moeten zitten zoals NED1,NED2,NED3 staan er niet in).
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Citaat:
Zenderlijst voor de Dreambox 500-c.

TVHome: Twente.


Ik had alle kanalen al alleen wil hij met networksearch ned1,2,3 enz niet vinden.
Ik zag sat ie op 618 zaten maar de box wil alleen niet locken op deze frquentie.
Hoe kan dit?

Cb1


Ik heb hier (regio twente) exact hetzelfde probleem.
De meest gangbare kanalen (ned123,rtl's enz) die kan ik niet vinden met een manual scan.
Kan iemand AUB (!!) een werkende settings lijst voor TVHOME twente voor dreambox/enigma posten (die hierboven staan zijn al te oud).

BVD!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de zenders die op 290 MHz zitten (Boomerang, 101 TV, Politiek 24, Radio+TV Noord-Holland, AT5, 3VOOR12 Central, Sterren.nl) niet in de lijst met zenders. De rest van alle zenders is geen probleem. Ik heb ook al een brute force gedaan met alle frequenties, maar ook dan komt komen ze er niet tussen. Hebben meer mensen dit probleem en/of een oplossing/tip.

 

Provider: Multikabel regio Hoorn.

 

Ik draai met:

dreambox 500c - PLi® Helenite Final

Link naar reactie
Delen op andere sites

He allen,

ik kan ook geen zenders (mythtv op linux en Twinhan DVB) vinden op 610 en 618 (Zwolle) hier zitten Nederland 1t/m3 RTL4 t/m RTL7, sbs6,net5,Veronica en tien op).

Op 10 juni kwam het voor het eerst voor (toen alleen de commerciële zenders). Een dag of 2 later alle Nederlandse zenders. Verder vind ik nog wel zo'n 225 kanalen die het wel doen zoals België een en de lokale omroepen.

 

Iemand een lijst voor channels.conf voor zap?

 

Groeten,

ht2p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@pet123

Kan het kloppen dat hallmark nu op the box zit?

Of heb ik nog oude settings?

Heb altijd problemen met scannen van kanalen, kan ze namelijk niet opslaan in de nokia dbox2 kabel.Scant wel maar houdt ze niet vast.

 

Stel het dus weer zeer op prijs als er nieuwe settings zijn voor de omgeving Deventer deze hier te plaatsen.

 

B.v.d Spikes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heeft iemand een kant en klare lijst voor Multikabel (regio Hoorn). Sinds twee dagen zijn alle kanalen gewijzigd en hij vindt nog maak 13 zenders op mijn oude Cables.xml. Weet iemand misschien hoe ik deze aan kan passen??

 

Heb al geprobeerd om de gebruikte frequenties van Multikabel aan de cables.xml toe te voegen, maar dit schijnt niet te werken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Ik heb het zelf opgelost door een cables.xml erin te zetten met alle frequenties tussen de 210 en 900. Het zoeken duurt alleen wel erg lang en er staan een hoop kanalen in die niet werken (waarschijnlijk de Casema zenders..). Maar ik heb in ieder geval alle kanalen weer (alhoewel ik ze nog niet allemaal getest heb)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...