Ga naar inhoud


kant en klare kanalenlijst alle regios


BIG M

Aanbevolen berichten


  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is er hier iemand die me kan verblijden met een cables.xml van delta tv (zeeland). Alvast hartstikke bedankt

 

Kan je zelf gemakelijk maken er zijn niet veel geloof rond de 200

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je me dan in ieder geval wijzen op welke frequenties je moet hebben? Zijn dat de analoge freq op de delta tv site?

 

ja dat klopt je kan je ontvanger toch laten scannen en later kan je een mooie settinglijst maken heb ik ook gedaan

  • Like 1

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja dat klopt je kan je ontvanger toch laten scannen en later kan je een mooie settinglijst maken heb ik ook gedaan

 

Dat werkt op een normale box, maar ik heb zo een sunray sr4 en die heeft 3 tuners in 1. Hier moet ik dus het als een sat ingeven. Kan je me aub jouw settingslijst sturen?

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat werkt op een normale box, maar ik heb zo een sunray sr4 en die heeft 3 tuners in 1. Hier moet ik dus het als een sat ingeven. Kan je me aub jouw settingslijst sturen?

 

alvast bedankt

 

Op een sunray heb je geen cable xml nodig, hier moet je de satellites.xml aanpassen voor dvb-s, dvb-c en dvb-t.

Dus alle freq komen hier in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een sunray heb je geen cable xml nodig, hier moet je de satellites.xml aanpassen voor dvb-s, dvb-c en dvb-t.

Dus alle freq komen hier in.

 

Dat klopt....en daar heb ik dus die freq voor nodig die eventueel uit de cables.xml gehaald kan worden. Of heeft iemand een satellites.xml voor me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...