Frans B Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb een premiumX 2020JA om uit te proberen. Dit is een UCAS receiver. De laatste firmware PIMG_2020JA_EU_V0187 zit er in. Als ik nu de originele seca kaart erin doe krijg ik beeld. kaartgegevens zijn ook uit te lezen via het menu.Nu krijg ik echter om de paar minuten een freeze. Kaart eruit en er weer in geeft meestal weer beeld. Weet iemand hier een oplossing voor? System Administrator (niet van deze site)
EXTREEMPJE Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Hoi, Ik ken deze reciever niet, maar als het een ucas ontvanger is, dan zal er een penta, tetra of iets dergelijks instaan. Ik heb hiervoor een xtreme gehad die de freezes ook had. Ik kon er vanaf komen door er de penta multicam v2 nl in te zetten. Dit is volgens mij een veranderde penta 1.05. De penta 1.20 was ook een stuk beter, gemiddeld 1 freeze per half uur. grtn AO DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Gast Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 premium x is zeker geen ucas,het is een goedkope reciever die zeker voor de prijs goed functioneerd. Het is een reciever die met een laag signaal al weinig uitval geeft,dus als de schotel goed uitgericht staat kan het daar ook niet aan liggen. Qua garantie ongetwijfeld de beste ditributeur,2 jaar omruil garantie,dus even ruilen dan is het probleem opgelost(wel zeker zijn dat je schotel goed is).
Frans B Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Geplaatst: 20 mei 2005 probleem is inmiddels opgelost dmv de laatste firmware van 12 mei erin te zetten. Ik heb deze decoder aangeschaft om uit te proberen. het lijkt mij een zeer goedkope vervanger voor de originele canaal plus decoders. gisteren een proef gedaan met een irdeto2 kaart (albaniesat) maar hiermee liep de decoder helemaal vast. System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen