Ga naar inhoud


Rotterdam doet schotels in de ban!


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Citaat:
laten ze een GSO neergooien met de 10 meest gebruikte sat's, probleem opgelost.
Stel je voor dat ze dat hier in mijn woonplaats zouden doen ,
ik weiger aan te koppelen , tenzij ik een draaibare schotel mag bijplaatsen !! Onder het motto: Mijn schotel , Mijn vrijheid !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ook een brief ontvangen van woningbouw De Nieuwe Unie, maar ik heb gebeld en doorgegeven dat ik wacht tot ik naar rechter word geroepen en wil zien waar ik woon (in een echte vrijland zoals altijd met grote letter wordt gezegd) of .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ook een brief ontvangen van woningbouw De Nieuwe Unie, maar ik heb gebeld en doorgegeven dat ik wacht tot ik naar rechter word geroepen en wil zien waar ik woon (in een echte vrijland zoals altijd met grote letter wordt gezegd) of .......
Je had beter eerst even gewoon met ze gaan praten lijkt me eerlijk gezegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu denk ik dat je zo langzamerhand best een serieus plan kunt bedenken om een behoorlijk aantal 'buitenlandse zenders' (de grootste wens is in de Arabishe taal) op DVB-T kunt plaatsen. Moet wel worden afgerekend. Niet verplichten, aanbieden. Is een grote markt voor lijkt me.

Het blijft naar mijn idee vrij om alle te ontvangen. "De Lucht Is Vrij'.

 

*Die kant gaan we toch op hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...de regelneukerigheid ten top...

 

Eigenlijk niet eens - meestal zijn er helemaal geen regels inzake plaatsing van schotels (evenals tuintafels en waslijnen) maar worden die ter plekke verzonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regelgeving is inderdaad vaag, maar de huizenmelkers mogen kennelijk wel zelf vertellen waar je in mag boren en waarin niet.

En krijgen dus nu ook instructies van de gemeenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n schotelwoud aan de gevel van een flat is inderdaad niet altijd een fraai gezicht, maar het is zo verschrikkelijk slap van zo'n woningbouwvereniging om het op veiligheid te gooien. Ik vraag me af of er ooit iemand geraakt is door een 'vallende schotel' (vliegende schotel?). Als daat zo is, zou ik het graag horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zo'n schotelwoud aan de gevel van een flat is inderdaad niet altijd een fraai gezicht, maar het is zo verschrikkelijk slap van zo'n woningbouwvereniging om het op veiligheid te gooien.


Deze woningbouwvereniging gooit het volgens mij vooral op 'binnenlandse veiligheid', ik heb op internet gelezen dat een persoon van deze vereniging vond dat allochtonen geen schotel meer mochten hebben 'omdat ze daar vaak meer naar Al Jazeera konden kijken en omdat die zender het westen belachelijk maakt'. Wel, de woningbouwvereniging bepaalt dus al waar je naar mag kijken, klinkt logisch? Nee niet echt. Daarnaast maakt 'het westen' zichzelf wel belachelijk dat hoeft Al Jazeera niet te doen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, da's natuurlijk weer een heel andere vorm van veiligheid... Dan kun je je er beter op concentreren om de zender van de satelliet te halen, zoals bij die Hezbolla-zender die antisemitische programma's verspreidt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...