skycar008 Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 Een frontprocessor update wat is nou precies. Wat doet een frontprocessor Ik maak op dit moment van het image the hydra phoenix, welke ik heb draaien op een usb-stick. Het image bevalt me perfect (stabiel), maar ik wil ook eens graag een ander image uitproberen. Alleen de meeste nieuwe images doen een upgrade naar frontprocessor 1.06, terwijl The Hydra 1.05 gebruikt. Kan ik zonder meer een nieuwe image op mijn usb stick plaatsen, zonder dat mijn 1.05 verloren gaan. Is het ook mogelijk om te downgraden? Wie kan mij hierover meer vertellen. BVD.
ronaldsl Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 ik heb verschillende nieuwe images op stick gezet en gedraaid. HIER in ieder geval geen problemen gehad om daarna weer naar Hydra te gaan (toch favoriet, nog steeds...) groet.
pietpiet50 Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 - Frontprocessor is niet te downgraden - Frontprocessor wordt alleen ge upgrade als nieuwe image met nieuw FP in de flash staat, en dan vaak alleen nog als dit aangevinkt wordt. - FP heeft o.a. tot nut bij timer opnames als box uit is etc., het heeft weinig tot geen invloed op het image - Kijk wel uit met een nieuwe FP, soms zit er nog een bugje in, wacht liever even af als je op zeker wilt spelen TIP: gebruik de zoekfuncite van het board, kom je nog veel meer tegen. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen