Ga naar inhoud


Tuxtxt 1.87 met Level 2.5 support nu beschikbaar


dipke3

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Level 2.5 geeft gekleurde achtergrond weer en simpele grafische figuren.

Tot vorige week was er bij de NOS TT jarenlang een voorbeeld pagina op 895

Deze is nu verplaatst naar pag 389, maar de NOS heeft de grafische figuurtjes vergeten er in te zetten.

Enige pagina met 2.5 is nu pag798 er staat een NOS logo.

ZDF duitsland gebruikt ook 2.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZDF teletekst ziet er zo inderdaad een stuk beter uit. Vooral de schuine vlakken en oranje kleuren geven een beter ontwerp. Bij NOS teletekst zie je achtergrondkleuren, maar dat vind ik juist veel minder duidelijk. Normale oude teletekst is in dat geval gewoon mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zag ik op pagina 389 van NOS tt geen figuurtjes, maar wel het NOS logo op pagina 798. Maar nu ik een half uurtje later weer kijk zie ik nu wel een 5-tal blauwe sportfiguurtjes op een gele balk op pagina 389. Het NOS logo op pagina 798 zie ik nu niet meer.

 

Hendrik

DM 8000HD ,
Triax 110 cm schotel met MTI twin lnb,
Moteck SG-2100 motor.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist geinstalleerd. Lijkt goed te werken ook de level 2.5 pagina's. Ook veel pagina's op RTL4 opgeroepen en tot nu toe geen herstart gehad (probleem wat met mij vele anderen ook hebben/hadden). Hopelijk is dat probleem dus ook gelijk opgelost.

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai Phoenix 109 op een 7020. In de download zie ik deze plugin alleen voor de 7000 staan nog. Iemand hem al aan de praat op een 7020 onder Phoenix ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...