Ga naar inhoud


FTA op pace 500 g4 is dit mogelijk


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal..<P>Een kennis heeft eem pace 500 g4 met alleen<BR>de nl zenders..<BR>Maar op de FTA zenders krijg heb ik alleen geluid <BR>Is dit normaal, zoniet wat zijn de goede frequenties voor speciaal de duitse zenders...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het goed is moet je de FTA programma´s kunnen ontvangen van de providers die in Irdeto uitzenden. Op de astra is weining te beleven in deze codering, maar ook op de hotbird laat het te wensen over. De duitse FTA zenders zenden uit in Seca, hier heb je dus geen smartcard voor nodig, maar wel een ontvanger die seca kan coderen. De pace is dit niet, dus is het niet mogelijk om de duitse FTA zenders te ontvangen...ja das is ganz scheize nicht mad.gif" border="0 <BR>Misschien is de aanschaf van een analoge ontvanger dan nog niet zo´n gek idee..hier zit al die duitse shit nog steeds op.<P>GRTX<P>--------------------------------------------<BR>DIT ANTWOORD SLAAT DUS HELEMAAL NERGENS OP!!<BR>--------------------------------------------<p>[ 18-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verhaal klopt niet!<P>De DVR501-G4 heeft een van de eerste MPEG-decoders aan boord. Veel multiplexjes, zoals bijv. de Duitsers werken op een modernere manier van comprimeren. De G4 kan dit niet goed omzetten. Het aanbod is dus erg klein!<P>Ik geloof dat er op dit moment, naast het C+ boeket nog maar een tiental zenders te zien is (FTA).

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt mij wel meer op dat er mensen zijn die antwoorden geven alsof ze alles weten, als je een vraag stelt en je krijgt een antwoord dat nergens op slaat, maar je weet niet beter, bestaat de kans dat je niet verder zoekt of vraagt, maar voorgenoemd onzin verhaal voor waar aanneem.<P>zo beweert marcel frans dat de duitse FTA zenders in seca uitzenden, sorry Frans maar dat is dus ONZIN mad.gif" border="0mad.gif" border="0 FTA betekend Free To Air, oftewel vrij te ontvangen met alle digitale ontvangers met en ZONDER ingebouwde decoder.<P>de Pace is een verouderde ontvanger, welke vanaf de start al veel beperkingen heeft, de G$ kan inderdaad niet alle multiplexen aan en heeft ook niet het gehel freq. bereik in zich, dat maakt de pace 500-G4 een slechte keus voor FTA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Murdock, Als je de page 500 G4 upgrade met de file van de ducksite is er dan meer mogelijk? Ook weet ik niet goed wat een verlengkabel RS232 is? het mag geen nulmodemkabel zijn. Is de kabel die je gebruikt met een goldprogr. een geschikte kabel. Ik weet daar niets van.<BR>Bedankt voor je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed voor heb zijn er met di Pace een stuk of 8 Duitse FTA zenders te ontvangen en nog enkele andere. Ik heb momenteel mij Pace 500 in bruikleen gegeven. Als je wil kan ik wel eens kijken wat er juist allemaal op zit. 't Is in ieder geval niet om over naar huis te schrijven frown.gif" border="0 . De Duitse betaalzenders kan je in ieder geval vergeten. confused.gif" border="0 FTA in SECA confused.gif" border="0confused.gif" border="0 Wat gaan ze nog uitvinden shocked.gif" border="0wink.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...