Ga naar inhoud


WAN Sharing en de wet


Rexxx

Aanbevolen berichten

Chiliburger,

 

Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met het behalen van de titels (welke en waarvoor?).

 

Ten tweede een opmerking ten aanzien van de opgelegde beperking in de algemene voorwaarden onder E bepaling 23 van CD. Op zich heb jij gelijk het is zo vastgelegd. Echter in o.a. de reclame uitingen door CD, dealers, omroepen etc. Wordt gesuggereerd en zelfs door partijen gesteld dat met de schotel de programma's middels de diensten van CD door heel Europa tijdens vakantie zijn te ontvangen. Dus ja, dan is de vraag in hoeverre deze voorwaarde uiteindelijk handhaafbaar c.q. bindend is. Ik durf te stellen dat het bindend karakter niet zo sterk is als gesuggereerd. Dit door gedane suggestie door de diverse partijen. Het is ook maar de vraag om welke reden CD de voorwaarde heeft opgenomen. Ik denk zelf dat het meer het uitsluiten is van een risico op aansprakelijkheid voor auteursrechten is. Maar dat CD wel beleid hier waarde aan te hechten maar in de praktijk hier niet of minder waarde aan hecht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil je ook feliciteren met je master of law neem ik aan?

 

Maar er staat wel een hele foute zin in, namelijk de eerste zin van stuk 2.1:

 

Citaat:
Als een receiver een digitaal kabel en/of satelliet signaal ontvangt zal deze dit signaal

omzetten naar een analoog beeldsignaal en doorsturen naar een televisie.

 

Dit is niet altijd het geval, vooral niet in het digitale tijdperk waarin we nu leven. Als het signaal doorgestuurd wordt via een digitale uitgang zoals HDMI blijft het gewoon digitaal...

 

Verder zou ik willen vragen: je hebt een analyse gemaakt waarom het eventueel strafbaar gesteld kan worden binnen de wetten van nu, maar kun je misschien ook aangeven hoe dit dan gehandhaafd kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: droompje
Beste Joop als je het doet vanuit de woning naar je vakantiewoning ben je vlgs mij wel degelijk strafbaar,je kijkt immers in twee lokaties tegelijk met een abonnement


En de sling-box dan ?? is dat niet hetzelfde dan
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Bopke
wat een gezeur allemaal ....... sick
ga lekker sharen in huis , daar doet niemand moeilijk over ,
lukt het niet , bestel dan die 2e en/of 3e smartcard voor een euro per stuk/per maand , en <share> met je vrienden of familie voor weinig ... :D


Tja daar gaat de discussie niet over ,( tuurlijk heb je gelijk } wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even wat cd zegt is niet van toepassing .om het sterker te maken als ik een voorschrift maak waarin ik de doodstraf geef bij overtreding mag die toch ook niet worden uitgevoerd .er zijn 2 verschillen a wat cd in zn contrakt schrijft en wat de wet zegt .die laatste is van toepassing en niets anders .

 

waarbij mijn mening is dat cd het erzelf na maakt door dure smartcards te verkopen enz .neem vb aan de kpn met hun digitenne waar men 3 smartcards kan krijgen maar ja cd heeet niet van geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...