Ga naar inhoud


smartepg instructies


george kildare

Aanbevolen berichten


Dit geeft weliswaar geen antwoord op jouw vraag maar als je toch nog wilt proberen waarom dan niet Jag`s EPG tap. Hierbij zit een uitgebreide handleiding (Engels of Duits), daar mag je wel een uur voor uitrekken om alles te willen lezen.

Deze tap functioneert overigens uitstekend en voldoet aan al mijn eisen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurgen, dan moet je toch ff de smartepg tap proberen, deze is veel duidelijker, vooral als de next programma's wilt ziet, bij Jag staat er alleen een kanaalnummer voor, bij smartepg ook de naam, tevens kan met info toest ook voor toekomstige programma's informatie worden opgevraagd, ik heb beide programma's uitgebreid getest. Idd zit er bij smartepg geen txt file maar wel een config tap met bij ieder item uitleg. ff mee stoeien dus.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik heb hem wel aan de praat gekregen. Het lijkt mij een uitstekende epg. (b.v. de feit dat uigebreide informatie altijd op te roepen is de "prime time" programmas direkt te zien zijn is veel beter dan bij JAG).

 

Voor mij echter is het jammer dat alle configuratie instrukties in het duits zijn. Hiervoor moet ik hulp van familie en vrienden zoeken. Het lijkt mij dat een engelse versie van deze TAP goed zou "verkopen".

 

Een vraag. Hoe kan ik de epg stoppen (overgaan naar gewone programmas) zonder de TAP helemaal te beeindigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jurgen, dan moet je toch ff de smartepg tap proberen, deze is veel duidelijker, vooral als de next programma's wilt ziet, ....

Neptunus,
Je maakt mij nu wel echt nieuwsgierig, ik zal de tap downloaden en uitproberen.
In elk geval bedankt voor de tip.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...