Ga naar inhoud


Weinig nieuwe files bij duck???


Gast

Aanbevolen berichten

Al een week lang geen enkele nieuwe<BR>file meer bij duck.Zelfs Lorisdam laat<BR>het met z'n dagelijkse file afweten.<BR>Er zal toch niets bijzonders aan de hand<BR>zijn,hoop ik.........<BR> confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dommelsch_fan:<BR><STRONG><P>Zelfs Lorisdam laat het met z'n dagelijkse file afweten.<P> confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>ik kwam toch net een Fun3in1s22i8v21 duckfile tegen met de datum 10/20/2001 dus ze laten het toch niet dagelijkse afweten <BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zijn er toch nog wat nieuwe<BR>files.Zal in 't vervolg eerst nog eens<BR>bij de files kijken. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Maar 't blijft slordig....maar er zal wel<BR>een reden voor geweest zijn!!<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Topic kan gesloten worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dommelsch_fan:<BR><STRONG>Al een week lang geen enkele nieuwe<BR>file meer bij duck.Zelfs Lorisdam laat<BR>het met z'n dagelijkse file afweten.<BR>Er zal toch niets bijzonders aan de hand<BR>zijn,hoop ik.........<BR> confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Jezus, jullie lijken wel een stel verwende blagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is en blijft een hobby ook voor duck.wat zou het als je ff moet wachten op een file,de meeste kunnen blij zijn dat er mensen zijn als duck om iedere keer weer de files te vernieuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren(zijn er ook dames die files downloaden?)het mag toch niet zo zijn dat wij als verslaafden zitten te wachten tot de metaduckbus langskomt. Als ik mezelf bekijk, kan ik stellen dat ik sinds oktober 2000 iedere maand voor files heb kunnen zorgen op 1 maand na, toen had ik de hulp van een ander nodig. Maar als je allerlei links volgt, zul je heus wel files tegenkomen. Succes en laten we Dr. Duck niet teveel achter zijn vodden aan zitten...anders zegt hij straks bekijk het maar. Nee toch ?! Groetjes: John

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Inderdaad zijn er toch nog wat nieuwe<BR>files.Zal in 't vervolg eerst nog eens<BR>bij de files kijken. <BR>Maar 't blijft slordig....maar er zal wel<BR>een reden voor geweest zijn!! <HR></BLOCKQUOTE><P>Slordig?<BR>Is het een recht denk je?<BR>Maak ze lekker zelf!

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...