Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Vanaf vandaag ook geen ontvangst meer van bijna alle zenders Alleen Nederland 1 en wat andere zenders. Multikabel gebied regio hoofddorp <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" />
Gast Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 Weet iemand of er andere/betere alternatieven zijn? (geen abonnement natuurlijk) Is het b.v. mogelijk om het kabelsignaal via de tv(tuner) kaart van je pc te decoderen?
Weazel Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 ik denk dat eerst het algoritme van deze codering achterhaalt moet worden. dit is irdeto2 carmageddon right?
h3ct0r Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 IRDETO2 = TVHOME'essent' / Casema Nagra2 = UPC Zeeland? Multikabel? = IRDETO2 ? Caiway =? Hier nogsteeds beeld (UPC)
san Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Geen beeld meer das erg hoor voor die prijs <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> Ben ik blij dat ik hem niet heb gekocht <img src="/forums/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" /> Citaat: Fam over de wilemsbrug in rotterdam alle kanalen nog open op 2x sagem toevallig vanavond 2 betaal filmpjes zitten kijken op arrivo heb alleen vergeten te betalen <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> plus nog filmpje gekeken op een ander kanaaltje <img src="/forums/images/graemlins/smirk.gif" alt="" /> Morge nog ff naar een wedstrijd kijken zal wel de laatste zijn voor dat het afgelopen is. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
ben361 Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 heb hier in papendrecht upc en nog steeds beeld op mijn nokia dbox 2
san Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 **KLIK** <img src="/forums/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" /> Citaat: Fam over de wilemsbrug in rotterdam alle kanalen nog open op 2x sagem PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Hoogvliet 3191 Geen beeld meer, als geruime tijd. DBOX2 heb ik. bij ieder kanaal zegt ie zender niet gevonden...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2005 Geplaatst: 11 oktober 2005 hier brielle 3232 nog steeds beeld maar als tgoed is heeft niemand meer beeld na 1 november
Gast Geplaatst: 13 oktober 2005 Geplaatst: 13 oktober 2005 sinds 12-10-2005 geen beeld meer in poscode 3069 (rotterdam Ommoord)
Gast Geplaatst: 13 oktober 2005 Geplaatst: 13 oktober 2005 Ommoord idd DOOD sinds vandaag bij mij <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" />
Restful Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 3066 geen beeld meer. Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 3132 ook niet meer sinds een uurtje... (vlaardingen)
ben361 Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 hier in papendrecht 3352 sinds 17-10-05 geen beeld meer op upc
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 er gloort licht aan de horizon.... In spanje is het al gekraakt... nu even wachten op de nederlandse versie
Aanbevolen berichten