Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Dbox geen ontvangst meer UPC R'dam


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanaf vandaag ook geen ontvangst meer van bijna alle zenders Alleen Nederland 1 en wat andere zenders. Multikabel gebied regio hoofddorp <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" />

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Weet iemand of er andere/betere alternatieven zijn? (geen abonnement natuurlijk)

Is het b.v. mogelijk om het kabelsignaal via de tv(tuner) kaart van je pc te decoderen?

Geplaatst:

Geen beeld meer das erg hoor voor die prijs <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Ben ik blij dat ik hem niet heb gekocht <img src="/forums/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" />

 

Citaat:
Fam over de wilemsbrug in rotterdam alle kanalen nog open op 2x sagem

toevallig vanavond 2 betaal filmpjes zitten kijken op arrivo heb alleen vergeten te betalen <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

plus nog filmpje gekeken op een ander kanaaltje <img src="/forums/images/graemlins/smirk.gif" alt="" />

Morge nog ff naar een wedstrijd kijken zal wel de laatste zijn voor dat het afgelopen is.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

**KLIK** <img src="/forums/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" />

 

Citaat:
Fam over de wilemsbrug in rotterdam alle kanalen nog open op 2x sagem

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

Hoogvliet 3191 Geen beeld meer, als geruime tijd.

 

DBOX2 heb ik.

bij ieder kanaal zegt ie zender niet gevonden...

Geplaatst:

hier brielle 3232 nog steeds beeld maar als tgoed is

heeft niemand meer beeld na 1 november

Geplaatst:

sinds 12-10-2005 geen beeld meer in poscode 3069

(rotterdam Ommoord)

Geplaatst:

Ommoord idd DOOD sinds vandaag bij mij <img src="/forums/images/graemlins/frown.gif" alt="" />

Geplaatst:

er gloort licht aan de horizon.... In spanje is het al gekraakt... nu even wachten op de nederlandse versie

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...