Ga naar inhoud


microsoft anti spyware


knol

Aanbevolen berichten

hallo ik heb laatst microsoft antisoftware erop gezet,perfect gewoon,maar nu heb ik 1 probleem,ik draai met een illegale versie(kan ik ook niks aan doen,zat er al op toen ik hem kocht)ik had keurig alle update`s van windows en ook sercice pack 2 enz enz .alles goed.totdat ik dit programma erop zette.Alles werkt nog goed hoor dus het is geen ramp,maar er komen geen update`s meer binnen van windows.als ik het handmatig doe zegt hij dat ik een illegale versie heb,kan ik dit met een truukje oplossen,want als het echt niet gaat ben ik genoodzaakt de hele boel eraf te gooien en een legale te kopen.Dat is overigens niet zo heel erg maar alle`s gaat verloren .En daar ben ik niet blij mee.Wie heeft een oplossing(mag ook per PM.Overigens vind ik het wel raar dat niemand dit probleem meld,want laten we eerlijk zijn,ik ben echt niet de enige,ik denk 50% van de wereld.Hi Hi

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


neen

je hoeft niet te herinstalleren

je kunt weldegelijk de illegale versie behouden

dan

een officieel gekochte versie met de serienummers daarover heen zetten

doormiddel van de hulpsoftware die op de XP-pro installatie cd staat.

 

dat staat beschreven in een van de facts bij windows

 

ivm met images van een reeds kant en klaar geinstalleerde pc op overige pc's zetten~, hetgeen in IT-werk schering en inslag is en dan toch een uniek XP legaal serialnumber erop te krijgen

 

juist wegens het updaten en lanmanager issues.

 

ben even de naam van het proggie vergeten dat op de XP cd staat ..

 

kom er nog op terug als niet iemand anders al dat proggie aanreikt of de windows link.

 

(go for legal software)

 

cheers

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...