Ga naar inhoud


hoe 2 emus te starten!


Bareus

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Kan iemand mij het vertellen of het mogelijk is 2 emus te draaien.. Ik heb namelijk Radegast draaien voor de share binnenshuis! Maar .. nu wil ik ook graag d+ kijken ,., dus wil er cam3d bij draaien kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen. Krijg het niet voor mekaar .. radegast zou alleen maar hoeven gebruikt te worden voor share van upper card.. en de cam3d kan de rest doen. Iemand evt enige voorbeeld confs. Mag ook via pm als het niet toegestaan is om hier te posten. Als ik ze afzonderlijk start dan gaat t wel maar zodra ik ze beide tegelijk wil draaien lukt t niet!

 

Bareus

DM 7000 / Humax 5400

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Gemini kun je onder het blauwe knopje enable/disable autocam aanvinken.(tenminste in de gemini voor de 5620 maar dat zal voor de andere niet anders zijn.)

 

Dus instaleer camd3 ga naar de D+ kanalen.

Enable autocam.

Auto cam setup.

en selekteer daar de juiste cam voor die provider.

Dan zou het moeten werken.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Dat weet ik maar ik wil niet dat radegast steeds uitgaat. Omdat deze namelijk naar de andere kamer gaat en als daar iemand aan het kijken is. Is het erg lastig als ik naar d+ ga.. hun geen beeld hebben. Met die hoge prijzen van c+ ben ik niet van plan 2 kaarten te kopen..

:-) Dus de bedoeling is dat beide tegelijk gaan draaien..

alleen moet radegast de interne reader gebruiken en camd3 niet! zodat ze tegelijk kunnen draaien.

 

Bareus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst heb ik geen ervaring met radegast, maar ik ga er maar vanuit dat deze net zoals newcamd gebruik maakt van een cardserver en een radegast executable.

Kijk in /var/scripts/radegast****.*

Zoek uit wat de server exe is en haal hem daar uit, start deze apart op via telnet en kijk dan of het wel goed gaat bij het switchen tussen de emu's.

Mocht het goed gaan dan kun je hem altijd als apart proces (met volledig pad) zetten in /var/etc/init

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...