Ga naar inhoud


Sat4all filiaal?


Gast

Aanbevolen berichten


Oh, ik dacht dat we de afgelopen week op een tekencursus moesten maar het schijnt nu een taal te zijn geweest die we geleerd hebben..... smile.gifsmile.gif<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappige site, prima stap voor stap uitleg<BR>hoe je keys in een kaartje te kloppen.<BR>kunnen de russen ook kijken.<BR>alleen die prijzen, uche uche !, is dat<BR>schrikken. <BR>zelfs een russisch forum aanwezig, leuk, ga<BR>eens proberen eea te "decoderen"<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de html pagina URL bij babelfish opgeeft, dan doet ie wel een vertaling hoor (cut&paste werkt niet want de letters worden verziekd, maar het wijzen naar een URL werkt wel)<BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Freek mag eerst wel eens wat russische gaan leren wil ie deze site plat krijgen, leuke site staan zelfs telefoonnummers op maar ikke nie veel van kunne snappe, maar staat in ieder geval wel in mijn favorieten... confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoorde dat Freeks favoriete film;<BR>"The World is not enough" is.<P>p.s. als die russen immitatie sat4all t-shirts verkopen gaan we een rechtzaak beginnen hoor !!!<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 adios !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satters....<P>Als er nu weer een beginneling om keys en zo komt drammen, kunnen we hem/haar dan niet naar ons filiaal in Rusland verwijzen...?<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg wel eens het vermoeden dat anal+ zelf naar key's zit te vragen hier.<P>Als deze namelijk niet meer gevraagd en gegeven worden is er weinig meer te doen hier voor Freek en dan moet ie misschien zelf naar de vestiging Rusland.<P> tank.gifrocketwhore.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...