Funfreak Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 Welk image voor de Dbox2 is evrgelijkbaar met Gemini 2.20 en werkt soepel? Ook mogelijkheid om adons (cam etc.) via blauwe toets te downloaden van internet?
Gast Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 ik ben zelf een tevreden gebruiker van het (www.)next-generations(.com) image. Hiermee kun je ook cams en plugins downloaden. Ik heb zelf de enigma variant, maar er is ook een neutrino image. Ook kun je veel dreamboxtools gebruiken zoals dreamboxedit.
Funfreak Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Geplaatst: 18 september 2005 Ik zal deze meteen in m'n Dbox2 zetten. Bedankt.
Tech Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Ikzelf ben ook zeer gecharmeerd van de NG Images, ze zijn haast te compleet (lees teveel emu's) maar uiterst stabiel. De dreambox edit tools zijn zowiezo te gebruiken in de enigma images, dus ook de settings editors. Pli Core Member
Soulman Geplaatst: 21 september 2005 Geplaatst: 21 september 2005 Sinds gister hier de neutrino NG van 1607. Als je de software gelijk download (en installeert) om over i-net te updaten heb je een leuk image. Dit is dat blauwe knop verhaal van de gmini.... De camd3 config edit je via het ingebouwde menu, hij draait multicam (voor friedel is de frequentie instelbaar), draait multi-emu etc. Ook zijn er in het menu een paar opties om klant of server te zijn voor 1 en ander. Ik moet nog proberen hoe en of dat werkt. Fraai image, helaas geen engels of nederlands locale. Een gebruiksaanwijzing is ook bijgevoegd in de rar (21 bladzijden met illustraties!!) Oh ja, ik ben nog benieuwd of nu eindelijk mijn kaartupdate lukt....... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Gast Geplaatst: 21 september 2005 Geplaatst: 21 september 2005 Hallo allemaal, Gaat het hier om een satelliet of een kabel image. Ik heb zelf ook een Dbox2 voor satelliet en ben op zoek naar een goede image. Kunnen jullie ook vertellen of een mail sturen waar ik deze kan downloaden. Ik probeer er een beetje een Dreambox van te maken, maar snap nog niet alles. Alvast bedankt Greetz Satstok
Soulman Geplaatst: 21 september 2005 Geplaatst: 21 september 2005 Is voor sat en kabel geschikt maar in dit forum gaat het over Sat. Kabel is DVB-C...iets verder beneden in de lijst! NG staat voor een Next Generation...... en is van duitse makelij.... Daar even zoeken met google, registreren en downen Ook staan er in dit forum tig berichten hoe je te werk moet gaan. Lees die, maak je computer, netwerk etc. in orde en probeer het zelf uit. Als iets je niet lukt dan wordt je wel geholpen. Ik flash met de dbootmanager, een ander image zet je met een goed ftp-programma in de temp directory van je huidige image en dan kan je met flashen van een image zonder bootloader ook je nieuwe image erin zetten. Zenderlijsten etc zijn ook mmoie proggies voor .....dreamboxedit en bouquetwizard bijvoorbeeld. Nu kan je er wel uitkomen! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
JkV Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb deze ook geprobeerd, en was al een tijdje op zoek naar een goede enigma image voor mijn Dbox. Loopt inderdaad prima, maar hoe krijg ik CAMX erin? kreeg het aan de praat door camx te renamen naar CAMD3 en deze laatste dan als emu te kiezen. Dat werkte, alleen om de zoveel seconden hapert het beeld even. enig idee? Grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen