Ga naar inhoud


Duurt lang voor er verbinding is met router


Mirelja

Aanbevolen berichten

Ik heb een hp laptop win 98se, met een Conceptronic wireless kaart. Nou als ik de laptop opstart, heb ik de kaart er al in gedaan, dan duurt het lang voor ik een internet verbinding heb. Hij vind mijn netwerk wel gelijk, en heb 100% verbinding, maar ik moet wel een keer of 3, 4 opnieuw zoeken doen, voor ik internet verbinding heb. Wie weet hoe ik dit kan veranderen?

 

bvd Mirelja

Link naar reactie
Delen op andere sites


Firmware van je router eens updaten.

Windows updaten naar een nieuwe versie wil ook wel helpen.

Ik heb bij mijn broertje er maar win2k opgezet want zijn pc was te traag en het draadloos draait nu perfect want ik hoor hem er nu nooit meer over.

Terwijl hij voorheen steen en been zat te klagen.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders probeer je eens WinME als je Win2000 er niet op wil.

Heb hier ook een oud laptopje staan die draaide eerst ook onder Win98 en gaf het zelfde probleem.

Tijdje Win2000 erop gehad draaide pervect maar omdat bepaalde drivers niet werkte WinME er op gezet

dat draait wel goed heb bijna direct verbinding met internet.

De drivers vind je trouwens gewoon hier conceptronic maar daar zal je wel al hebben gekeken neem ik aan.

 

Citaat:
heb xp erop gehad, maar toen was de laptop erruuug traag, en toen was de verbinding wel perfect.

Vandaar nu weer win98 erop.

 

mvg

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...