Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Mijn vraag is aan de experts of de DB box m.b.v een addon of jtag naar het oorsprokelijke staat terug te brengen is?
arie kanarie Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Citaat: addon of jtag naar het oorsprokelijke staat terug te brengen is? Ik ben benieuwd of je echt antwoord gaat krijgen op deze vraag, want erg duidelijk is het beslist niet. Vertel even om welke DB het gaat en wat het probleem is. Ook je onderwerp spreekt geen boekdelen en ik ben benieuwd wat de heren moderators ervan vinden want dit vraagt erg om een slot c.q. verwijdering. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Citaat: Mijn vraag is aan de experts of de DB box m.b.v een addon of jtag naar het oorsprokelijke staat terug te brengen is? antwoord ja.. dat kan. maar is je dreambox wel onherstelbaar zonder Jtag. meestal een kwestie van goed flashen middels een goed geconfigureerde pc en een nulmodemkabel. de facts spreken er wel boekdelen over. (zie http://www.sat4all.com/ubbthreads/faq/index.php?ToDo=view&questId=97&catId=20 ) cheers Pipeline Bill Frisell
Unetwork Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik vraag me soms af of er een wedstrijd wordt gehouden wie het meest onduidelijk kan posten. Gekozen onderwerp zegt mij niet veel ook als je de inhoud leest wordt je ook niet veel wijzer.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Mijn gedachte was om een korte krachtige vraag te stellen, wat is mis aan deze vraag stelling. Ik kan het ook anders vragen nl, de frontprocessor van de mijn dreambox 7000 s is geupdate naar 1.06 en mijn vraag was of ik deze terug kon zetten. Want ik zit met een probleem op turksat zijn er een paar zenders deze kan ik niet normaal kijken (constante vastlopers). Ik heb van alles geprobeerd maar tevergeefs. Maar als ik op de flash een dmm 1.07 zet , dan heb deze probleem niet maar dan kan ik bepaalde programma's niet gebruiken, bijv. flashwizard enz. En de afstandbediening reageert dan ook niet goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen