Ga naar inhoud

Probleem met installeren MRTV 3 op mijn Topfield PVR 4000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Ik heb mijn Topfield PVR 4000 nu al bijna 3 jaar, en ik dacht hem nu toch echt wel te kennen.

Maar dat blijkt toch niet helemaal waar te zijn!

Ik probeer op de Hotbird op 11304H de zender MRTV 3 te installeren, maar als ik automatisch zoek ziet hij deze zender niet, met handmatig ook niet, en met uitgebreid ook niet!

Als ik met uitgebreid zoeken ook nog handmatig de PID codes invoer, dan vindt hij wel een tv zender.

Ik voerde in de frequentie met de PID-codes:

Hotbird 11304 Horizontaal, Audio PID 2811, Video PID 2812

en PCR PID 2811, precies zoals ik de gegevens via o.a. Lyngsat en SATCO DX of BVD Sat heb gevonden.

Het resultaat is dat er in het zoekvenster een tv zender is gevonden, er staat: User 281128122811 (dus 2x onder elkaar)

Ik druk op OK en EXIT, en dan blijkt de zender versleuteld te zijn met dit teken: $.

En het is toch echt een FTA kanaal!

Wie kan mij vertellen wat hier de oorzaak van is, ligt het aan mijn Topfield, dus zou het wel lukken met een andere ontvanger?

Ik snap hier niets van!

Al vast bedankt.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

MRTV-3 zit op het moment op 10971 H.

RRSat is een erg lastige provider, hun wijzigingen zijn haast niet bij te houden.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

Bedankt, ik heb MRTV op deze frequentie wel, het ligt dus niet aan mijn Topfield, is mijn vertrouwen in het ding toch weer hersteld.

Groetjes.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen