Ga naar inhoud


Topfield 5200PVRc + Alphacrypt 3.05 + TVhome werkt !!!!!


grunnsat

Aanbevolen berichten

ArChie

 

ik heb hier een mail over gestuurd naar Topfield

in overleg met grunnsat over de problemen die er zijn met de TF5200PVRc

 

kreeg daar op antwoord dat je onder geen voorwaarde de firmware van de TF5100PVRc moet laden in de TF5200PVRc

Dus doe dit niet AUB.

 

 

Hello Dick,

 

The Beta firmware for TF5200PVRc was distributed to Beta testers few days ago.

 

If the firmware is finalized after test, let me contact you right away.

 

TF5100PVRc and TF5200PVRc are not different model.

TF5100PVRc is main target market is Finland.

 

Please do not download the firmware for TF5100PVRc into the TF5200PVRc.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
ArChie

ik heb hier een mail over gestuurd naar Topfield
in overleg met grunnsat over de problemen die er zijn met de TF5200PVRc


Dat is goed nieuws Archie,

Het heeft wellicht lang geduurd, zonder enige respons van Topfield waar dan ook (Duitsland, Nederland, Korea) maar goed. Geduld wordt nu misschien beloond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag ook maar weer eens een mail gestuurd naar Topfield Nederland met de vraag hoe het staat met de aanpassingen die eind januari 2006 werden aangekondigd voor het tweede kwartaal van 2006. Zodra ik een reactie ontvang zal ik het hier laten weten.

 

Het kan natuurlijk geen kwaad als meer mensen even via de e-mail contact opnemen met Topfield Nederland om te informeren naar de status van de aanpassingen.

 

Op zich is het trouwens jammer dat de TF5100PVRc nooit naar Nederland is gehaald. Als dit model intern gewoon gelijk is aan de TF5200PVRc dan had men beter voor dit model kunnen kiezen. Van dit model worden nu namelijk ook de zwarte, witte en zilveren Masterpiece uitvoeringen op de markt gebracht en kennelijk heeft dit model een hogere prioriteit bij Topfield Internationaal gezien de recent uitgebrachte firmware. Hierover heb ik ook vragen gesteld aan Topfield Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij ben je dan aan het verkeerde adres Topfield Nederland bepaalt niet wat er verkocht wordt

 

het is alleen maar een distributeur volgens mij info die ik daar over bezit maar goed daar zijn de meningen over verdeeld

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mijn buurman heeft een Topfield decoder met hardeschijf (5200 PVRc). Als hij weg is, dan laat hij dat ding bijv. Topgear opnemen van de BBC. Nu blijkt echter dat hij dat alleen kan bekijken, door het via de USB uitgang naar zijn PC over te zetten, en dan direct kijken of op DVD branden.

 

Met zenders als SBS6 kan hij maanden later nog de uitzending bekijken, en met France 2 1-2 maanden. Weet iemand waar dit hem nou in zit? Op internet heb ik gezocht naar firmwareupgrades die dit eventueel omzeilen, maar nog niks concreets gevonden.

 

De kabelaar is Casema. Wat ik onder andere niet snap is dat de "houdbaarheid" van programma's verschilt, en dat hij van een FTA zender helemaal niets kan zien op zijn decoder als het is opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...