Ga naar inhoud


JVC Home Cinemaset met DVD aanbieding


uniden

Aanbevolen berichten

wie heeft deze set en is het nog wat? en om het lastig te maken staat er geen typenummer bij is momenteel in de aanbieding bij ****,iedergeval de expers weten vast wel of dit iets lijkt of niet

 

 

JVC Home Cinemaset met DVD

Prachtige Home Cinemaset met DVD in slanke behuizing. 5 x 33 Watt versterker met ingebouwde Dolby Digital/DTS/Dolby Prologic II decoders. Tevens geschikt voor JPEG fotoweergave, MP3 CD’s en DivX-weergave. Tuner met RDS. Incl. 5 luidsprekers en superslanke subwoofer.

post-4991-1318258393,969_thumb.jpg

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb jaren lang alles van JVC gehad.

 

Mijn ervaring is als het werkt is het mooi spul, maar het gaat erg snel stuk.

Draai nu 2 jaar met Sony in de zelfde prijscatagorie en dat bevalt veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken het hele jvc spul niet ik hab hier alles van Yamaha spul is alwel 10 jaar oud tuner is zelfs nog zonder RDS alleen ik mis nog een dvd speler/brander.

maar ik ben dus bang dat JVC niet zolang mee gaat,kan eigelijk ook niet voor die prijs

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu ook Sony en moet zeggen dat het heel goed materiaal is.

 

Die all-in-one goedkope oplossingen vind ik maar niks, is goed voor een beginner in een heel kleine ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar ik ben dus bang dat JVC niet zolang mee gaat,kan eigelijk ook niet voor die prijs

 

tja wat is die prijs?

 

een middenklasser heb je vanaf 400€ (all in one)

een high end Topper begint zo rond de 900€ (all in one; sony is er een van)

 

een middenklasser AV receiver single (dus allemaal losse componenten) begint vanaf 300€

bijvoorbeeld yamaha of denon

 

allemaal eigenlijk afhankelijk wat nodig is en wat je wilt uitgeven.

 

het mooie van losse componenten is natuurlijk dat die ugh maal meer aansluitmogelijkheden hebben

 

en elkaar niet het stroomsap roven voor een krachtig geluid zonder beinvloeding

 

cheers

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel 188 euries ik heb gekeken geluisterd,me omgedraaid en met tranen in mijn ogen naar huis toegereden,wat heb ik een slechte kwaliteid gehoort,ik had er serieus meer van verwacht.

mijn besluit staat nu vast er komt een nieuwe yamaha brander met nieuwe BNS boxen.

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna al die setjes zijn knudde. De straaljager vliegt wel heel mooi in surround sound door de kamer, maar daar houdt het ook mee op.

 

Ik heb mijzelf een paar maanden geleden getrakteerd op een mooie set bestaande uit een Yamaha 4600 receiver , een Yamaha 2500 DVD speler, en een set Quad L speakers (zonder subwoofer). De speakers klinken geweldig, veel goed laag, en toch heel goede definitie in hoog en midden. Ze hebben één groot probleem, een slechte opname klinkt ook slecht, en je hebt geen idee hoeveel slechte opnames er zijn. Om te zien zijn ze ook schitterend. Hoogglans vernis, je krijgt bij elke set een paar witte handschoenen om geen vingerafdukken op de boxen achter te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf nog een oudje staan hier een Yamaha rx 350 ding doet nog goed alleen de boxen zijn niet fijn meer,vandaar dat ik eeen nieuw dvd speler/brander zoek met dolby digital,maar het worden dus BNS boxen met een yamaha brander,om maar in de style te blijven

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
... Om te zien zijn ze ook schitterend. Hoogglans vernis, je krijgt bij elke set een paar witte handschoenen om geen vingerafdukken op de boxen achter te laten.


Mijn zoontje van nog geen twee vindt witte handschoentjes niet 'cool'.. Maar wel een zeer goede presentatie bij die speakers. Veel genot gewenst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...