Ga naar inhoud


Upgraden C+ pakket -> combipakket


pandora

Aanbevolen berichten

Volstaat het met een telefoontje naar C Digitaal om mijn C+ pakket up te graden naar het Combipakket? Klopt het dat ik een nieuwe kaart nodig heb?

 

Thnx

We are all born wet and naked

 

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik geloof dat je dit ook op de website van canaldigitaal kunt doen

 

http://www.canaldigitaal.nl

of rechtstreeks: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=138&t=abonneren

 

Verder is het niet nodig om een nieuwe kaart aan te schaffen. Canaldigitaal verstuurt een signaal naar jouw kaart zodat jij dit pakket kan ontvangen

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt aan iedereen voor de snelle reacties. Weet er iemand het juiste telnr. van C Digitaal? Wens niet van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Doe gelijk deze week nog een telefoontje naar C Digitaal.

 

Thnx

We are all born wet and naked

 

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met C+ gebeld (een tiental min.aan tel.gehangen)en abonnement verandert naar Combipakket, na ongeveer 15 min. was de update er door.

Bedankt aan allen die mij bijgestaan hebben met raad en daad.

 

Thnx

We are all born wet and naked

 

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ook even gekeken op C+ site voor eventueel het combi pakket en bij veelgestelde vragen vondt ik dit:

 

Hoe is het factuurbedrag berekend bij een TOP- of COMBI-pakket?

 

Indien sprake is van een abonnement op een TOP-pakket of COMBI-pakket ontvangt u van zowel CANAL+ als CANALDIGITAAL een factuur:

 

Voor CANAL+ ontvangt u een factuur voor de overeengekomen facturatie periode voor het normale abonnementstarief. Het verschil tussen de totaalprijs van het TOP-pakket of COMBI-pakket en de normale prijs voor CANAL+ wordt, voor de overeengekomen facturatie periode, door CANALDIGTAAL gefactureerd.

 

Indien u onder actievoorwaarden abonnee bent geworden wordt de korting ten opzichte van de normale prijs gedeeltelijk door CANAL+ en gedeeltelijk door CANALDIGITAAL gefactureerd. Het totaal van de gefactureerde prijs van CANALDIGITAAL en CANAL+ is gelijk aan de actieprijs op uw inschrijfformulier.

 

Het gaat mij om dit gedeelte: dat je zowel van CANAL+ als CANALDIGITAAL een factuur krijgt.

Alleen ter info bedoeld.

 

gr.

nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...