Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

 

Hallo,

 

Ik wil een TopField TF5200PVRc aanschaffen om TVHome te kunnen kijken.

Ik begrijp dat ik dan een Alphacrypt Module 3.05 nodig heb.

Er zijn echter meerdere versies.

 

Heb ik een CAM Module nodig of kan ik volstaan met een Light Module.

 

Gr.

 

JB

Geplaatst:

Denk er aan dat de AlphaCrypt standaard met een oude firmware versie wordt uitgeleverd. Als je dus een AlphaCrypt bestelt let er dan op dat de leverancier hem als 3.05 aanbiedt, of vermeld uitdrukkelijk bij de bestelling dat je uitsluitend de 3.05 versie moet hebben. Dan kan die leverancier hem zelf via een satelliet ontvanger updaten naar 3.05 .

Geplaatst:

Op een ORF transponder. Na enige tijd (binnen een kwartier) komt de melding Neue Applications Software verfugbar o.i.d.. Druk op OK. Als het niet komt (en dat gebeurt dus *wel* met heel veel ontvangers dan moet het even handmatig d.m.v.pincode 00546. In no-time zit íe erin... Hier zowel op de Dreambox 7000s als de VHSat als de Nokia 9800s alleen via de handmatige manier gelukt.

Geplaatst:

Citaat:
Maar, euh, dat upgraden zou voor de gemiddelde sat4aller toch geen probleem mogen zijn?

 

Niet met een satelliet ontvanger, maar op de kabel zenden ze bar weinig CAM updates uit .........

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...