phil 3548 Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Ik heb een usb stick voor mijn dreambox gekocht. Ik wil een beetje gaan experimenteren met multiboot. Moet ik, voordat ik met multiboot kan beginnen, eerst de orginele image van dream in mijn box flashen,of is dit niet nodig? DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Fredo Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 dat is wel het beste Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 ligt aan de image die je er nu op hebt.. er is een compatibiliteits probleem inzake de basis image en de mogelijke usb/multiboot images betreffende de LMZA compressie. heb je een basis image met dergelijke nieuwste opties kun je enkel de nieuwere images op usb zetten die soortgelijke compressie erin hebben staan bij de images op een rij (sticky bovenaan forum) staan altijd de vernieuwingen vermeld en dus ook of die versie erin zit cheers Slow Rumer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen