Ga naar inhoud


alleen ned1 tot en met3


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het Board.Ik hoop iemand kan mij helpen.

Ik kan al ongeveer 4 weken alleen maar NED1 tot 3 zien,ik heb nog een zwarte Originele CannaalDigitaal kaart,mijn CI is een Aston 1.03 een Matrix Reloadet heb ik ook al geprobeert.Ik heb ook al 2 verschillende Receivers uitgeprobeerd, maar helaas.

Naar C+ bellen kan ik niet,ik woon sinds 3 maanden in Germany.Ik hoop iemand

kan mij helpen.Gevonden heb ik niets hier in het board.

 

dekickel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar hoe zit het nu met de mensen die geen settopbox-pakket hebben en al langer een kaart hebben. Mijn situatie: 5 jaar seca(1+2)kaarten (zonder settopbox-pakket) en sinds een jaar een tweede ontvanger met kaart en settopbox-pakket). Ik meen te hebben gelezen dat er "alternatieven" kwamen, maar heb daarna niks meer vernomen.

 

Mvg,

 

Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
er zit momenteel een bug in de kaartjes ,na activeren werkt alleen ned 1,2,3 of helemaal niets.

Dus bellen of wachten tot je inschrijf formulier verwerkt is.


Zat er maar een bug in de kaart.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar hoe zit het nu met de mensen die geen settopbox-pakket hebben en al langer een kaart hebben. Mijn situatie: 5 jaar seca(1+2)kaarten (zonder settopbox-pakket) en sinds een jaar een tweede ontvanger met kaart en settopbox-pakket). Ik meen te hebben gelezen dat er "alternatieven" kwamen, maar heb daarna niks meer vernomen.

Mvg,

Henri Busger


Dat dacht ik nou ook. Ik heb eerder dit jaar 2 settopboxen opgezegd en begrijp dat per verlengdatum volgend jaar (1 in mei en 1 in september geloof ik) alleen nog maar 1, 2, en 3 kunnen ontvangen. Nieuwe kaarten en kaarten die al langer zonder settopbox doen hebben dan vanaf 1 januari geen beeld meer? Op zijn minst was een soort waarschuwing vanuit CD wel aardig geweest (en goed voor de handel) of willen die helemaal niks meer verkopen? Je kunt zeker ook nergens zien wanneer welke kaart verloopt?

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik weet niet veel maar als het dichtgooien van het settopboxpakket op de oude geregistreerde kaarten uiteindelijk gebeurd, dan ga ik ervan uit dat we daar bij Kassa of zo een mooi item over zullen krijgen.



Ja en dan.....? Verwacht geen wonderen. Niet van CD en niet van Kassa.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...