Ga naar inhoud


BUG: zwart wit beeld in rechterbovenhoek; Inverto op hol ?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

 

Zojuist precies hetzelfde probleem gekregen als de eerste dag dat ik mijn Inverto kreeg: beeld zonder kleur, Ok toets toggelt tussen volledig beeld en beeld in rechterbovenhoek. andere toetsen resulteren in rare combinaties, tv-list bijv. switcht tussen 5 en 515. Ik krijg geen menu, listings etc in beeld.

 

WAT IS ER AAN DE HAND ???

 

De vorige keer was een factory reset voldoen, ik wil echter niet WEER al mijn kanalen moeten inladen. Help ;-)


Geplaatst:

Klinkt als een defect toestel?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Na veel prutsen heb ik via het LED menu-tje een reboot (zonder kanalen verlies) gedaan en kreeg daarna grijs beeld met menu. En toen ik mijn video-settings op S-video gezet had was het beeld weer in kleur (stond op C nog wat, terwijl ik altijd S-video had).

 

Omruilen??

  • Moderator
Geplaatst:

Terug naar de dealer lijkt mij, en om een ander exemplaar vragen. Kan best eens voorkomen dat je inverto vastloopt, maar dat is duidelijk wat anders dan jij ervaart.

 

En als het nou de eerste keer is dat dit gebeurt...

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren met veel plezier een nieuwe Inverto opgehaald en van genoten met haarscherp beeld (RGB). Ik vertelde nl nog toen ik e.e.a. in de winkel zag dat het thuis nooit zo scherp was geweest.

 

Mijn verbazing was dan ook groot toen m'n vriendin vandaag riep dat het beeld zwart wit was. Het vreemde was/is dat de video-setting op RGB stonden....en nu alleen S-video normaal beeld geeft (met matige kwaliteit beeld) RGB is zwart wit.

 

Hoe kan dit opeens zijn ontstaan? Waardoor worden deze video-settings bepaald? Door de Inverto of TV (B&O Avant)? En ik mij dealer gisteren nog mailen dat ik thuis gekomen blij was met mijn Inverto en het ontzettend scherpe beeld! :-(

Geplaatst:

Dank! Een andere (kortere) kabel gaf beter resultaat - Ik ga volgende week maar eens een goede kabel kopen...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...