Gast Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Zojuist precies hetzelfde probleem gekregen als de eerste dag dat ik mijn Inverto kreeg: beeld zonder kleur, Ok toets toggelt tussen volledig beeld en beeld in rechterbovenhoek. andere toetsen resulteren in rare combinaties, tv-list bijv. switcht tussen 5 en 515. Ik krijg geen menu, listings etc in beeld. WAT IS ER AAN DE HAND ??? De vorige keer was een factory reset voldoen, ik wil echter niet WEER al mijn kanalen moeten inladen. Help ;-)
Murdock Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Klinkt als een defect toestel? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
BarnOwl Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Denk ik ook, dealer inschakelen lijkt mij. Anders zou je nog eens een geforceerde firmware upgrade kunnen proberen.....
Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Na veel prutsen heb ik via het LED menu-tje een reboot (zonder kanalen verlies) gedaan en kreeg daarna grijs beeld met menu. En toen ik mijn video-settings op S-video gezet had was het beeld weer in kleur (stond op C nog wat, terwijl ik altijd S-video had). Omruilen??
Moderator wiz Geplaatst: 23 december 2005 Moderator Geplaatst: 23 december 2005 Terug naar de dealer lijkt mij, en om een ander exemplaar vragen. Kan best eens voorkomen dat je inverto vastloopt, maar dat is duidelijk wat anders dan jij ervaart. En als het nou de eerste keer is dat dit gebeurt... VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Gisteren met veel plezier een nieuwe Inverto opgehaald en van genoten met haarscherp beeld (RGB). Ik vertelde nl nog toen ik e.e.a. in de winkel zag dat het thuis nooit zo scherp was geweest. Mijn verbazing was dan ook groot toen m'n vriendin vandaag riep dat het beeld zwart wit was. Het vreemde was/is dat de video-setting op RGB stonden....en nu alleen S-video normaal beeld geeft (met matige kwaliteit beeld) RGB is zwart wit. Hoe kan dit opeens zijn ontstaan? Waardoor worden deze video-settings bepaald? Door de Inverto of TV (B&O Avant)? En ik mij dealer gisteren nog mailen dat ik thuis gekomen blij was met mijn Inverto en het ontzettend scherpe beeld! :-(
lock Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 Klinkt als een defecte kabel, probeer eens een andere kabel. "That's another fine mess you've got me into"
Gast Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Dank! Een andere (kortere) kabel gaf beter resultaat - Ik ga volgende week maar eens een goede kabel kopen...
lock Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Geen dank Chris, volgende keer kan jij mij misschien helpen. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen