Gast Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Volgens de handleiding ben ik een bepaalde type HD nodig. Daar ik al div. grote computerketens en op div. computerbeurzen heb gevraagt niks kunnen krijgen, weet iemand of er altenatieve zijn?
Snuffer Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 ik heb er een Maxtor 250 GB inzitten en draaid als een zonnetje. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb gelezen dat de stroom en de warmteafgifte hier een grote rol inspeelt daarom dat ik de beschreven type HD zocht maar ik lees niks over een vervolg welke HD van deze tijd geschikt zijn
Barabas Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Een 2,5 inch laptop disk (met 3,5" inbouw frame) is ook een optie, ze zijn snel genoeg, erg stil en gebruiken bijna geen energie en worden bijna niet warm. Ze zijn alleen wel iets duurder. Dat zeg ik... lezen!
Ome Merde Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 een 5400rpm HDD is aan te raden, helemaal bij een niet-gemodificeerde voeding en/of recente revisie dm-7000s merDe deze ruimte is te huur
tfh Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb er net een Samsung Spinpoit van 250gb in laten zetten. Bevalt uitstekend. Lekker stil, vrijwel geen warmte afgifte... Heb uitgebreid rondgekeken qua specs en tot de conclusie gekomen dat deze moest werken, gezien de 5400 toeren en de lage stroomeisen. Via de site van Tweakers zou je moeten kijken waar je hem goedkoop, of bij jou in de buurt kan kopen. Dit is het type die ik er in heb zitten: http://product.samsung.com/SamsungUSA/PRODUCT/20050525/v120.pdf Succes! TFH
Macaco Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb me laten vertellen dat een grotere schijf ook voor meer warmteafgifte zorgt. Daarom heb ik er voorig jaar de 80gb 5400rpm van Samsung ingezet. Deze kostte maar 60 euro, gewoon in een zaakje in de buurt besteld. De 5400 rpm schijven liggen niet in het schap.
theparasol Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Citaat: Een 2,5 inch laptop disk (met 3,5" inbouw frame) is ook een optie, ze zijn snel genoeg, erg stil en gebruiken bijna geen energie en worden bijna niet warm. Ze zijn alleen wel iets duurder. Heb je dit al wel eens geprobeerd?! Op mijn 7020 werken namelijk zowel hitatchi als toshiba 2.5" harddisken niet. Er is nog 1 kansje dat de convertor voor 3.5" -> 2.5" defect is maar daar geloof ik niet in want de solderingen op het printje zien er prima uit.
Barabas Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb zelf een Samsung Spinpoint M series MP0402H laptop disk zonder problemen al in diverse systemen gehad. Helaas heb ik geen 7020 om te testen. Ik denk toch dat er met je converter iets mis is, misschien heb je hem niet goed aangeloten??? De Samsung disk zit nu in aangesloten op een Epia M10000 bordje en werkt perfect. Het OS voor dit systeem is Suse10. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen