Ga naar inhoud


Xtreme voedingsvraag tbv PVR


Bertus007

Aanbevolen berichten

Ik heb een Xtreme en hier een 120gB HD gebouwd van Seagate. Dit werkt goed. Alleen heb ik een voeding (WD(HDD)RV3) zonder de PVR componenten, ik gebruik nu een externe voeding.

Liever zou ik de orginele voeding gebruiken, ook omdat deze (waarschijnlijk)wordt geschakeld door de ontvanger zelf.

 

Wie weet wat voor componenten hier inzitten, of is er hiervoor een andere voeding te krijgen die dit wel heeft ?

post-26218-1318258498,3158_thumb.jpg

DM7025, ET9000 + 1Tb HD, Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik heb een Xtreme en hier een 120gB HD gebouwd van Seagate. Dit werkt goed. Alleen heb ik een voeding (WD(HDD)RV3) zonder de PVR componenten, ik gebruik nu een externe voeding.
Liever zou ik de orginele voeding gebruiken, ook omdat deze (waarschijnlijk)wordt geschakeld door de ontvanger zelf.

Wie weet wat voor componenten hier inzitten, of is er hiervoor een andere voeding te krijgen die dit wel heeft ?


Je hebt dit goed gedaan want de voeding kan dergelijke HD niet aan in de xtreme, voor zoverre ik weet gaat dit altijd (hier in spanje) met een externe voeding en geeft daarom ook geen freezes of opname problemen, wel nadeel is dat je iets externs naast je deco hebt liggen wat je liever intern zou willen zien, maar nu kan je denk ik ook probleemloos met je HD werken.

Probleem met kaon is dat elke print xtreme kaon sab @sat arnion noem ze maar op erg veel allemaal intern anders opgebouwd zijn dus ook kwa diodes condensators echt een waar spook verhaal, maar des al niet te min werken deze ontvangertjes voor hun prijs meer dan toppie en zijn vrij betrouwbaar. Maar om jou probleem intern te verwaarlijken wordt dan dus erg lastig dan moet je heel je mainboardje van je deco gaan onderzoeken. Daarnaast geeft een voeding altijd wat er aan de voeding wordt gevraagt dus extern is niet zo'n probleem, probleem is meer het onzichtbaar opstellen van de voeding zelf.

Ik zou zeggen zo laten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is een PVR voorbereid op harddisk gebruik. Aansluiten en werken, zonder extra voeding.

 

De STR versie echter niet.

Daar moet inderdaad de soldeerbout in wil je er een PVR van maken.

Let op ook de software is anders

13.42.6D in de PVR

13.42.65 in de STR

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Volgens mij is een PVR voorbereid op harddisk gebruik. Aansluiten en werken, zonder extra voeding.

De STR versie echter niet.
Daar moet inderdaad de soldeerbout in wil je er een PVR van maken.
Let op ook de software is anders
13.42.6D in de PVR
13.42.65 in de STR



Ik ken de kaon en zijn kloontjes al langer dan vandaag, nee een 120GB HD is te veel gevraagd voor zijn interne voeding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...