stege640 Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Hallo allemaal, Ik heb een freecam in de echostar 3000. Met een irdeto 2 kaartje. Hij krijgt NIET de maandelijkse update van Canal digitaal. Nu wil ik andere,wat is de meest stabiel.... software laden, wat raden jullie aan. gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2006 Delen Geplaatst: 15 januari 2006 geen gelukkig duo echostar + freecam maar moet werken maar effe de cam settings ecm= wisselen ecm= IBVS ecm= irdeto etc gewoon irdeto is de beste voor je kaanaal digietaalus kijk echter ook of je nog rotte oude keys erin hebt staan. cheers Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stege640 Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2006 Thankx Maakt het evt nog wat uit welke freecam versie je gebruikt. Hoe die evt te veranderen. Ga hier nu mee aan de slag gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 16 januari 2006 Delen Geplaatst: 16 januari 2006 ja de versies zijn licht verschillend de laatste 2.020 is geschikt voor origineel premiere kaarten en nieuwe maffia kaarten met een iets andere ECM keuze optie maar een 2.018 moet evengoed werken. de freecam is sinds een tijd ook via XP laptop te flashen en niet zoals jaren terug enkel met win98/95 dus stukken makkelijker die upgradetools vindt je als linkjes in dit forum en op smc homepage (maar met aanmeld plicht) cheers Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Hallo kun je mij een PM sturen met de L I N K voor de Freecam Tools voor Windows XP. Ik kan ze nergens finden in het NET Groeten Gerard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen