Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Nokia dbox2, wat kan je hier allemaal mee ?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag wat kan je nu eigenlijk met zo,n nokia dbox2 ik kreeg er alle zenders mee binnen via upc maar nu is alles zwart geen zenders dus meer!

Kan ik deze wel legaal gebruiken en hoe ?

Gr arco

Geplaatst:

kijk in het kabelforum......

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Geplaatst:

ik dacht dat UPC over is gegaan op nagra2 codering waarbij het "serienummer" van de door UPC verstrekte decoder overeen moet komen met de smartcard.

Helaas kan je dus niet met een andere decoder dan de "UPC decoder" kijken.

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...